Opgelost door Media Markt: Verkeerde controller voor de 2 a 3de keer!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 193804
Gebruiker
fabiolaa
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb online een PS4 besteld en zou er een controller bij krijgen. Aangegeven dat ik een grijs/blauwe wou en vervolgens kreeg ik een standaard zwarte controller thuis toegestuurd omdat ze de grijs/blauwe niet meer op voorraad hadden. Na telefonisch overleg met mediamarkt klantenservice hebben we toen besloten om de zwarte controller terug te sturen en in ruil zouden we een Steel black toegestuurd krijgen. Vervolgens na telefonisch contact om te kijken of de controller was aangekomen; bleek dat de steelblack ook niet op voorraad was... dus nu zouden we een Blauwe controller krijgen. Nou je raadt het al... WEER een standaard zwarte controller toegestuurd gekregen..

alle 3 de keren heb ik geen mail ontvangen van media markt dat ze het niet op voorraad hadden maar moest ik het zelf ondervinden en er achteraan bellen waarom ze het WEER verkeerd hebben gedaan... word hier nu wel moedeloos van!

De oplossing

Graag de grijs/blauwe, steel black of blauwe controller opsturen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat u meerdere malen de verkeerde kleur controller heeft ontvangen. Wij hebben u verzocht de foutieve controller retour te sturen en ons de track&trace van de retour zending toe te sturen. Zodra wij de track&trace van u ontvangen zorgen wij voor de verzending van de blauwe controller. Zodra deze verzonden wordt informeren wij u hierover.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Inmiddels heeft u de foutieve controller retour gestuurd en is de blauwe controller aan u toegestuurd. Graag willen wij u nogmaals excuses aanbieden voor hoe het versturen van de extra controller is verlopen. Als het goed is heeft u de blauwe controller inmiddels ontvangen of ontvangt u deze later vandaag. Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de afhandeling via klachtenkompas.nl

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    fabiolaa
    Datum
    Ik heb hem nog niet ontvangen maar ik vertrouw erop dat dit nog wel zal gebeuren.
    Alvast bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fabiolaa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen