Opgelost door Media Markt: verkeerde hoesje verkocht media markt wil het niet oplossen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181880
Gebruiker
joossieka
Datum
4 reacties

Details

De klacht

ik had laatst een samsung galaxy j5 2016 gekocht bij de webshop van mediamarkt
kreeg ik er gelijk de optie bij om een hoesje en sd kaart te kopen dat heb ik gedaan
nu is het allemaal binnen gekomen blijkt dat ze me het hoesje voor de samsung galaxy j5 2015 hebben verkocht die is een stukje korter waardoor het niet past ik kwam er pas achter dat er een 2015 versie en een 2016 versie na wat ge google want de site geeft hier niks van aan toen ik dus terug ging naar de winkel met de factuur het bonnetje de telefoon en het hoesje zodat ik misschien me geld terug kon krijgen of het goede hoesje
wouden ze hier niks van weten aangezien ik de verpakking niet meer had
die had ik al lang weggedaan aangezien ik die helemaal kapot had moeten knippen om het hoesje eruit te krijgen ik voel me erg opgelicht aangezien de site niet aangeeft dat dat het hoesje voor de 2015 versie is en niet de 2016 versie en ze in de winkel ook niet bereid zijn om het op te lossen

De oplossing

ik zou graag het geld terug willen of hem willen omruilen voor het hoesje dat wel past op mijn telefoon

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een verkeerd hoesje heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, echter zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    joossieka
    Datum
    oh excuus voor het niet opnemen maar ik ben vanaf nu eigenlijk bereikbaar alleen op werkdagen voor 12 uur niet
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Helaas hebben wij u vandaag opnieuw niet telefonisch kunnen bereiken. Wij hebben navraag gedaan over het hoesje dat in de schappen ligt. Dit om te achterhalen of er een fout op de website staat of dat er in het magazijn iets verkeerd gaat. Graag informeren wij u daarnaast via deze weg dat u het hoesje kunt retourneren.

    Dit kan kosteloos naar onderstaande adres.

    Media Markt Online Nederland
    Antwoordnummer 410
    4460VB Goes

    Graag vernemen wij of u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    joossieka
    Datum
    Tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joossieka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy