Klacht Media Markt: Verkeerde levering, slechte klantenservice en moeilijk mijn geld terug krijgen

M. van Grafhorst

Ik heb online een mobiele telefoon besteld, met screenprotector en hoesje.
Vandaag bestellen, morgen in huis.
Dag erna: niets in huis.
3 dagen later wordt mijn pakketje bezorgd, maar hier zaten 2 stekkerdoosbeschermers in. Niets van de door mij bestelde producten. Ook geen pakbon.

Gebeld met klantenservice: heel vervelend, of ik al een klacht had ingediend bij Postnl. Ik gaf aan dat ik in de winkel wilde retouneren, in ruil voor ophalen van mijn telefoon. Moeilijk, moeilijk, maar toch bevestiging gekregen dat ik naar de winkel kon.
In de winkel (Arena) een jongen die heel graag wilde helpen, hij is een half uur bezig geweest, maar helaas. Ik moest naar een Post NL punt om mijn pakket terug te sturen. Dat is omdat ik online heb besteld. Ik leg hem uit dat ik in een offline winkel sta, en dat ik dat niet snap.

Toch uiteindelijk naar een Post NL punt, want het was echt niet mogelijk om pakket in te nemen. Maar wel 3 euro parkeerkosten kwijt.

Paar dagen later bericht: we hebben het pakket ontvangen. We gaan terugbetalen.
Mail 1: het bedrag van uw telefoon wordt teruggestort
Mail 2: het bedrag van uw hoesje wordt teruggestort

Verder niets, ik mis de bevestiging van het terugstorten van de screenprotector.
Gek dat je voor 1 bestelling per product een aparte restitutie bevestiging krijgt (of niet)

Gelijk bellen: ja, nee, ik kan niet zoveel doen, maar kan ik u niet schriftelijk bevestigen.
Maar het gaat echt goedkomen.

Vandaag: bedrag telefoon en hoesje teruggestort.
Geen mail ontvangen over restitutie screenprotector (na 4 dagen).

Bellen: ja, nee, ik kan niets doen. Ik zet het door. Manager of supervisor kan niet aan de telefoon komen.

En ondertussen:
1 mail om mijn aankoop te beoordelen
3 mails om de klantenservice te beoordelen

Laatste keer dat ik iets gekocht heb bij Mediamarkt

Ik wil mijn geld terug.

En ik wil graag contact met iemand die me wel kan helpen