Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Verkeerde levering vriezer ,met gevolg geld terug wat ik niet wil.Ik wil gewoon die vriezer
Details
De klacht
Vrijdag 3 juli 2015,via de web shop vriezer besteld,en was op voorraad en betaald,werd maandag 6 juli 2015 geleverd tot mijn verbazing wat het niet die vriezer die ik besteld had. dus niet aangenomen,en gelijk met de vervoerders terug geveven.
Wil gewoon die vriezer,die ik heb besteld. En niet de voorwaarde van Media Markt geld terug, mijn huis ligt overhoop, voor plaats temaken voor die vriezer. En ik vind het niet meer dan eerlijk dat ik gewoon de vriezer krijg die ik had gekocht... als ik hem ergens anders moet gaan kopen kost die mij meer ... en dat is niet de bedoeling . Media Markt moet dit de klant dit aandoen... MvG A de Jong
De oplossing
Gewoon de vriezer leveren waar ik recht op heb.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.