Opgelost door Media Markt: Verkeerde levering vriezer ,met gevolg geld terug wat ik niet wil.Ik wil gewoon die vriezer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117422
Gebruiker
Bralin
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Vrijdag 3 juli 2015,via de web shop vriezer besteld,en was op voorraad en betaald,werd maandag 6 juli 2015 geleverd tot mijn verbazing wat het niet die vriezer die ik besteld had. dus niet aangenomen,en gelijk met de vervoerders terug geveven.
Wil gewoon die vriezer,die ik heb besteld. En niet de voorwaarde van Media Markt geld terug, mijn huis ligt overhoop, voor plaats temaken voor die vriezer. En ik vind het niet meer dan eerlijk dat ik gewoon de vriezer krijg die ik had gekocht... als ik hem ergens anders moet gaan kopen kost die mij meer ... en dat is niet de bedoeling . Media Markt moet dit de klant dit aandoen... MvG A de Jong

De oplossing

Gewoon de vriezer leveren waar ik recht op heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Bralin
    Datum
    Is opgelost morgen komen ze de vriezer brengen... gelukkig Super
    Bedankt MEDIAMARKT . MvG A de Jong Gouda
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Jong,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Inmiddels heb ik contact met u opgenomen omtrent het uitleveren van uw bestelling. Vandaag hebben wij weer nieuwe voorraad ontvangen van het door u bestelde product. De nieuwe zending zal naar verwachting hierdoor morgen aan u uitgeleverd worden. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  3. Auteur
    Bralin
    Datum
    MediaMarkt ik ben toch niet gek , Super bedankt voor de goede afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bralin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen