Klacht Media Markt: Verkeerde levering wasmachine en droger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33365
Gebruiker
Melanie.Bos21
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 21 augustus 2103 zouden er bij ons een wasmachine en een droger van het merk Etna geleverd worden. Via de leverancier werden wij op de hoogte gehouden van het transport en inderdaad die dag netjes op tijd ging de bel. Toen de bezorgers boven kwamen bleek echter dat ze alleen de droger bij hadden, de wasmachine wisten ze niets van. Een van de jongens is nog beneden in de wagen gaan kijken, daar stond dezelfde droger nogmaals. Op de doos staat heel groot omschreven pakket 2/2 wij missen dus 1/2. De droger hebben ze laten staan en zijn toen vertrokken. Direct gaan bellen maar worden van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand neemt de verantwoording, beloven je op de hoogte te houden en horen dan niet meer en voorlopig zitten wij al meer als een week zonder wasmachine en met alleen een droger.

De oplossing

De levering van de wasmachine zou een perfecte oplossing zijn! Daarnaast een compensatie in bezorgkosten zou niet ongepast zijn in deze situatie, net als een vergoeding in de telefoonkosten die wij nu al een week maken omdat wij een duur 0900 nummer van de mediamarkt moeten bellen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Bos,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht zojuist telefonisch met u doorgenomen en afgesproken uw klacht voor te leggen bij Media Markt Online.Zoals aangegeven wordt er vandaag telefonisch contact met u opgenomen door Media Markt Online. Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Melanie.Bos21
    Datum
    Zojuist contact gehad met iemand van de online afdeling. Zij verzekerde mij vandaag nog te bellen met de huidige status. In ieder geval prettig dat er nu reactie komt.
  3. Auteur
    Melanie.Bos21
    Datum
    Helaas nog geen reactie gekregen! Hopelijk gaat dat vandaag nog gebeuren....
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Bos,Bedankt voor uw reactie.Mijn collega bij Media Markt doorgegeven gister telefonisch contact met u te hebben gehad en de afhandeling van de klacht met u te hebben doorgenomen.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  5. Auteur
    Melanie.Bos21
    Datum
    Donderdag contact gehad met een van uw collega's en alles leek inderdaad geregeld. Netjes een mail met leverdatum en tijden (vrijdag tussen 2 en 4). Heel de dag thuis geweest maar geen bezorger gezien! De tijd blijft verspringen met een half uur... meerdere keren contact proberen te hebben met de leverancier maar deze nemen hun telefoon niet op!!! Nu zaterdag nog geen wasmachine maar ook niemand die we kunnen bereiken...
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw Bos, Tot onze grote spijt zijn er meerdere onderdelen fout verlopen waardoor uw levering niet naar behoren is verlopen.Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.Gezien de gehele situaties heeft u aangegeven het product niet meer te willen ontvangen en aangegeven het aankoopbedrag retour wilt.Ik zie uw reactie graag tegemoet indien u het aankoopbedrag heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  7. Auteur
    Melanie.Bos21
    Datum
    Er is een hele hoop fout gegaan tijdens de levering van ons product. Wij hebben het bedrag vandaag retour ontvangen, 'jammer' dat dit wel zo snel kon maar de levering van een wasmachine meer problemen gaf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melanie.Bos21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen