Klacht Media Markt: Verkeerde product geleverd en krijg niet mijn bestelde product

Monique366

Ik had een vriezer besteld via mediamarkt outlet maar er werd een koelkast bezorgd. Ik heb deze geweigerd en heb gelijk de klantenservice gebeld. De mevrouw die ik aan de telefoon had had een mail gestuurd naar de desbetreffende afdeling. Ik kreeg de volgende dag een mal dat ze de vriezer zouden opsturen als de koelkast weer bij hun terug was. Ik dacht nog nou oke dat is prima. Ik gevraagd of ze wisten hoelang dat zou duren aangezien mijn oude vriezer niet goed meer werkt (deze vriest niet goed meer) en het 30graden word. Ze kon dat niet zeggen maar als de koelkast er was zou de vriezer gelijk verstuurd worden. Vervolgens hoor ik niets meer en storten ze mijn geld 4 dagen later terug. Ondertussen alles uit mijn oude vriezer weg kunnen gooien omdat het ontdooid was. Weer contact opgenomen met de klantenservice. Ze zeggen niets te kunnen doen. Het enige wat ik kan doen is opnieuw bestellen en dan word hij volgende week ofzo geleverd. De vriezer die ik besteld en betaald had was €489,99 en die is niet meer verkrijgbaar, ze staan er nu allemaal duurder op. Ik heb genoeg kosten gemaakt aan het eten wat ik heb weg moeten gooien dus ga geen cent meer betalen. Vervolgens word er weer niet gereageerd

Ik verwacht dat ze mij de vriezer die ik besteld had alsnog leveren en ook voor €489,99

Ook een klacht indienen over Media Markt?