Opgelost door Media Markt: Verkeerde ssd in lenovo laptop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101484
Gebruiker
Wilbert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag de 13 heb ik een lenovo laptop gekocht met volgens de bon en ook een leeg doosje van een ssd 240 GB.
Thuis gekomen updates gesinstalleerd van Windos 8.1
Blijkt er maar een ssd van 120 GB in te zitten.
Op zaterdagmorgen terug. We gaan er voor u een 250 GB ssd inzetten, alleen dat kan pas na het weekend. Ik moest alles wat ik, tegelijk gekocht had ook achterlaten en kreeg een nieuwe ophaalbon mee voor maandag.
Ik wilde de Back-up disk meenemen, maar dat kon niet, alles moest bij elkaar blijven..

De oplossing

Ik had graag de losse Back-up harddisk meegenomen, om data over te zetten van mijn oude laptop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer de Greef,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat niet de juiste SSD schijf aanwezig was. Excuses voor het ongemak. Media Markt Alphen aan den Rijn heeft contact met u opgenomen en de klacht met u uitgesproken.Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Wij wensen u veel zorgeloos plezier van uw laptop. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Wilbert
    Datum
    MediaMarkt gaat reiskosten vergoeden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilbert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?