Opgelost door Media Markt: Verplicht € 29,- startklaar + check-up betaald en niet de afgesproken dienst ervoor ontvangen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 129023
Gebruiker
A. Y.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ging naar Media Markt Amsterdam C.S. om een ACER ASPIRE ES1-111M-C98P laptop te kopen voor mijn studie. Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat ik verplicht € 29,- extra moest betalen voor een STARTKLAAR + CHECK-UP. Het was mij verteld dat ik de laptop verder niet meer hoefde te configureren, dat alles al voor me gedaan was, inclusief een virusscanner installeren en configureren.

Eenmaal thuis te zijn aangekomen en de laptop aan te hebben gezet, kreeg ik meteen een opstartscherm te zien waar ik niets mee kon. Ik moest dus zelf de OS configureren wat erg moeizaam verliep en was er geen virusscanner geconfigureerd, dus moest ik een kennis om hulp vragen. Ook kreeg een hoop Windows updates te zien die verplicht geïnstalleerd moesten worden.

Dan vraag ik mezelf af: wat bedoelen jullie eigenlijk met Startklaar + check-up? Want zoals ik het heb ervaren, voel in de maling genomen dan geholpen door jullie dienst met alle respect!

Gewenste oplossing

Door mijn genomen moeite en het niet leveren van de afgesproken Startklaar + Check-up dienst wil ik graag mijn onterecht betaald € 29,- terug. Niet om het geld, meer om het principe.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    A. Y.
    Datum
    Mediamarkt heeft zojuist contact met me opgenomen. We waren het erover eens dat het een misverstand was. Er werd een eerlijke oplossing voorgesteld en ik was ermee akkoord gegaan. Graag bedank ik Mediamarkt en in het bijzonder Ingrid Groot voor haar klantvriendelijkheid!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen