Klacht Media Markt: verslechterde laptop

Klachtnummer
# 284397
Gebruiker
JordiArtz
Datum
4 reacties

Details

De klacht

mijn laptop zouden ze maken, maar is slechter teruggekomen. er word ook niet gereageerd op mijn email.

De oplossing

Ik stuur mijn laptop op en ontvang een waardebon terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop tot op heden niet naar behoren werkt. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht wat uw reparatienummer is.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    JordiArtz
    Datum
    Mijn excuses voor de late reactie!

    Reparatie nummer is : MM23307610

    Mocht ik toch nog te laat zijn u kan mij ook bereiken op 06 55907297

    Met vriendelijke groet,
    Jordi Artz
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben zojuist navraag gedaan bij ons reparatiecentrum over de reparatie van uw laptop. Zodra wij hierover een terugkoppeling ontvangen, zullen wij u informeren.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  4. Auteur
    JordiArtz
    Datum
    Is er rond deze klacht een oplossing wabt de klacht is inmiddels verlopen, maar ik heb nog geen actieve reactie meer terug gehad.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen