Klacht Media Markt: vertraging in bestelling en niet geinformeerd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80950
Gebruiker
Bloem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft met haar zakcentjes een radio bij elkaar gespaard en die hebben wij online op 15 oktober bij de Mediamarkt besteld. Deze was op voorraad en voor 10 uur besteld is de volgende dag geleverd. Echter gisteren nog geen radio... Gebeld en dan krijg je dus te horen dat er toevallig een storing is bij de bestellingen van 15 oktober en die is zodanig dat ze niet bij de gegevens kunnen, dus kunnen traceren, annuleren ect. Dat kan gebeuren maar het feit dat je daar als klant zelf om moet gaan bellen, niet geïnformeerd wordt vind ik schrijnend en niet kunnen! Dit is totaal niet klantgericht werken. Er zou een mail uitgaan naar de klanten maar wanneer deze gaat uitgaat??? En wanneer ik de bestelling voor mijn dochter eindelijk kan verwachten, de klantenservice weet niets. Alleen dat het probleem van zo grote omvang is dat het nu IT Duitsland ligt. Beste Mediamarkt het is wel zo vriendelijk als u duidelijk en transparant bent want nu weten wij helaas nog steeds niets!

De oplossing

Ik vind het niet meer dan fair dat Mediamarkt haar klanten tijdig informeert bij het niet tijdig kunnen leveren van een bestelling. Het feit dat ik er zelf achteraan moet bellen en ik uiteindelijk nog niets weet vind ik ronduit teleurstellend. Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn bestellling eindelijk kan verwachten. Deze onduidelijkheid bij Mediamarkt leidt bij mij nu tot het niet meer online bestellen van artikelen bij Mediamarkt omdat ik het vertrouwen kwijt ben doordat ze niet duidelijk en open communiceren door klanten niet zelf te informeren. Heel spijtig!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Gosen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Bloem
    Datum
    Beste Andrea,Dank voor je reactie op mijn klacht. Ik hoop dat Mediamarkt snel van zich laat horen want al afgelopen zaterdag, heeft de klantenservice n.a.v. mijn eigen initiatief om te informeren, aangegeven dat er een mail naar alle klanten met online bestellingen van 15 oktober j,l. uit zou gaan. Graag verwacht ik uiterlijk woensdag 22 oktober een persoonlijke reactie met informatie hoe lang, hopelijk kort, ik mag wachten. De service / berichtgeving is wat mij betreft ronduit slecht!
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Gosen,
    Bedankt voor uw reactie. Indmiddels is de storing verholpen waardoor uw bestelling doorgelopen is. Het product zal vandaag bij u afgeleverd worden. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dat graag van u. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  4. Auteur
    Bloem
    Datum
    De radio heb ik vandaar ontvangen. Echter het feit dat Mediamarkt bij een vertraging van een bestelling niet uit eigen iniatief met haar klanten communiceert blijft ronduit teleurstellend. Bovendien is het meer dan vervelend als je dan een extern medium zoals deze erbij moet halen. Dit had niet nodig hoeven zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bloem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen