Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: vervoerder beschadigd tv onherstelbaar maar de klant is verantwoordelijk, dus dag TvV
Details
De klacht
Tv word voor defecte internet aansluiting ter reparatie aangeboden. komt terug en de uitgevoerde reparatie zijn de luidsprekers. Tv word direct weer retour genomen. bij de volgende levering niet op de afgesproken dag dag eerder tv afgeleverd bij een buurman en telefonisch op de hoogte gebracht dat hij daar is.bij aansluiten van het toestel was het scherm zwart en zag je in het midden een barst lopen van boven naar onder. dit direct gemeld aan de mediamarkt. tv zou weer door vervoerder worden opgehaald .
Reparatie word niet uitgevoerd ,want toestel is onherstelbaar beschadigd en dat valt niet binnen de garantie. want ik word daar verantwoordelijk voor gehouden.
En ik moest overal achteraan om voor de mediamarkt de documenten te achter halen bij de reparateur.Die ik dan ook nog herhaaldelijk weer moest opsturen want het was eerst niet ontvangen en toen was niet bij de juiste afdeling De klant dus als administratief medewerker inzetten noem ik dat.
kortom tv gekocht maar er geen moment van kunnen genieten en aan eind vertellen dat niet in de garantie valt. omdat ik hem stuk heb gemaakt volgens de vervoerder !!!
De oplossing
Mij schadeloos stellen voor de tv en voor al het administratief werk dat ik voor hun deed is een kleine attentie op zijn plaats!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.