Klacht Media Markt: vervoerder beschadigd tv onherstelbaar maar de klant is verantwoordelijk, dus dag TvV

Klachtnummer
# 325947
Gebruiker
Sammie
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Tv word voor defecte internet aansluiting ter reparatie aangeboden. komt terug en de uitgevoerde reparatie zijn de luidsprekers. Tv word direct weer retour genomen. bij de volgende levering niet op de afgesproken dag dag eerder tv afgeleverd bij een buurman en telefonisch op de hoogte gebracht dat hij daar is.
bij aansluiten van het toestel was het scherm zwart en zag je in het midden een barst lopen van boven naar onder. dit direct gemeld aan de mediamarkt. tv zou weer door vervoerder worden opgehaald .
Reparatie word niet uitgevoerd ,want toestel is onherstelbaar beschadigd en dat valt niet binnen de garantie. want ik word daar verantwoordelijk voor gehouden.
En ik moest overal achteraan om voor de mediamarkt de documenten te achter halen bij de reparateur.Die ik dan ook nog herhaaldelijk weer moest opsturen want het was eerst niet ontvangen en toen was niet bij de juiste afdeling De klant dus als administratief medewerker inzetten noem ik dat.
kortom tv gekocht maar er geen moment van kunnen genieten en aan eind vertellen dat niet in de garantie valt. omdat ik hem stuk heb gemaakt volgens de vervoerder !!!

De oplossing

Mij schadeloos stellen voor de tv en voor al het administratief werk dat ik voor hun deed is een kleine attentie op zijn plaats!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Sammie
    Datum
    Krijg 2 berichten 1 van media markt dat ze mijn klacht niet kunnen behandelen en dat ik de tv maar ergens anders ter reparatie moet aanbieden!
    Hoe bedoel je aan je zorgplicht onttrekken....
    2de bericht kreeg ik via mijn energieleverancier, ik ben gestopt bij hun en ga verder via budget-energie? Fijn dat ze mijn hier over inlichten want ik heb niks over laten zetten naar een andere maatschappij. Blijkt dat dit door mediamarkt geregeld is zonder toestemming van mij.
    dus we zijn niet klant verzorgend bezig maar wel fraudegevoelig aan het werk !!!
    En zoals gewoonlijk weten ze bij mediamarkt van niks!!!
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Onze excuses dat deze reactie enige tijd op zich heeft laten wachten.

    Wij hebben navraag gedaan met betrekking tot de levering van de televisie bij uw buurman bij de reparateur en verwachten hier in de loop van de middag een terugkoppeling op.

    Graag vernemen wij of u een berekening heeft laten maken voor de mogelijke voordelen van budget energie in één van onze vestigingen, mocht dit het geval zijn vernemen wij graag in welke vestiging dit geweest is.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Sammie
    Datum
    ik heb geen berekening laten maken of een opdracht uitgegeven er voor
  4. Auteur
    Sammie
    Datum
    ik heb veder nog niks gehoord.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank voor u reactie, wij begrijpen goed dat u erg teleurgesteld bent over de situatie.
    Echter zien wij onze systemen dat dit inmiddels voor u is opgelost, is dat correct?

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  6. Auteur
    Sammie
    Datum
    Goedemiddag Meneer/Mevrouw,

    Ik heb inderdaad contact gehad met 1 van uw collega's hij heeft het met mij over de situatie gehad hij zou het oplossen maar tot heden heb ik niks meer vernomen ook de mail die hij zou sturen heb ik nog niet ontvangen
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Dank u wel voor de update, wij zullen de status voor u nagaan.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zien inmiddels in onze systemen dat u het aankoopbedrag retour heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen