Klacht Media Markt: Vervolg klacht bottomcover sony vaio

D1005

Dit is een vervolg van een klacht hieronder ergens te vinden. Vandaag dacht ik, ik schroef zelf even die bottom cover los. Wat overigens niet lukt omdat ik geen goede schroevendraaiers heb, maar wat ik nu dus wel heb gezien is dat beide schroefjes aan de buitenste zijde naast de scharnieren ontbreken! Deze moeten vanaf begin af aan al ontbreken en daardoor zal de bottomcover wel los hebben gestaan van het moederbord al die tijd. Ik heb net met mediamarkt klanten service gebeld en moet weer naar de winkel komen blabla. Ik heb haar gevraagd kun je kijken of er foto's zijn gemaakt van dat gedeelte waar de schroeven horen te zitten. Heeft ze gekeken en zegt zelf ook dat ze ziet er 1 schroef ontbreekt op die foto's. Daarna is de verbinding weg gevallen dus ik heb nu niet meer kunnen afspreken wat te doen.

Ik wil dat de laptop reparatie onder de garantie valt.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw aanvullende klacht.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Eindhoven met het verzoek contact met u op te nemen.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?