Opgelost door Media Markt: Verwijderen oude wasmachine

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95780
Gebruiker
Cspa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een nieuwe wasmachine geleverd gekregen. Oude werd niet meegenomen omdat deze niet bij voordeur stond. Ik had wel alles mooi losgekoppeld, maar het ding stond nog op de zolder.

Als ik € 15,00 extra bezorgkosten betaal ( wat ik dus heb gedaan), verwacht ik ook dat de oude wasmachine wordt meegenomen.
Maar nee hoor, m.b.v de kleine lettertjes heeft Mediamarkt zich als volgt ingedekt:

"Oude apparaat retour
Bij Bezorgen Standaard, Extra en Compleet neemt de bezorger uw oude apparaat weer mee. Een voorwaarde is wel dat dit oude apparaat schoon, droog en afgekoppeld bij de eerste afsluitbare voordeur van het opgegeven adres klaarstaat zodra de bezorger langskomt."

En ja, regels zijn regels! Dit werd mij door de bezorgers te kennen gegeven. En ook al zijn deze regels absurd, Mediamarkt komt hier leuk mee weg!

Nu moet ik alsnog mensen gaan inschakelen om dat ding weg te krijgen. Had ik net zo goed die mensen elk € 7,50 kunnen betalen voor 10 minuutjes werk.

De oplossing

Ophalen oude wasmachine of € 15,00 terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/mevrouw Spauwen,Dank voor uw schrijven. Zojuist heb ik u geprobeerd telefonisch te benaderen, echter had ik niet het geluk u te spreken. Het spijt mij te vernemen dat u een dergelijke ervaring betreffende onze bezorgservice heeft meegemaakt. Op de servicepagina van onze website staan onze bezorgvoorwaarden opgenoemd, en het spijt mij te vernemen dat dit voor niet afdoende duidelijk was.Ik heb voor u de terugbetaling van de €15 bezorgkosten in orde gemaakt. U mag dit volgende week op uw rekening teruggestort verwachten. Ik hoop u middels dit schrijven voldoende te hebben geïnformeerd.
    Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cspa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen