Klacht Media Markt: Verzekering is opgezegd door fout van medewerker

Klachtnummer
# 382754
Gebruiker
Li
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door fout van medewerker bij het aanschaffen van mijn tv die rond 3500 euro kost , mijn tv is niet meer verzekerd. Hij heeft de verkeerde email adres doorgegeven aan de verzekering (dat zei de verzekering zelf toen ik hun belde) . Al paar keer contact opgenomen met klantenservices ook met de MediaMarkt zelf centrum Rotterdam. Ze zouden mij terug bellen wat niet gebeurt is. Daarna had ik weer gebeld krijg ik zo een jongen aan de telefoon die van niks weet en bij meer vragen hangt die gewoon op terwijl ik nog aan het praten was. Nu ben ik klaar mee en ik wil dat ze dit recht zetten!

De oplossing

Dat ze contact opnemen met verzekering en dat mijn tv wel opnieuw laten verzekeren. Ook eerst mij bellen natuurlijk en bij deze mij te helpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen