Opgelost door Media Markt: verzekeringen: geld innen zonder toesteming

Hennie

tijdens drukke dagen bij een aankoop word er een verzekering afgesloten zonder toe stemming en het geld word afgeschreven van de rekening.

dat deze heb ik al opgelost maar wilde het door geven

Media Markt
    Geachte heer Hendriks,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen.
    Voorop gesteld welgemeende excuses voor het ongemak. Het is absoluut niet de bedoeling dat er zonder toestemming een verzekering wordt afgesloten.Uw klacht heb ik na ons gesprek voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Centrum.
    Er is aangegeven dat er contact met u wordt opgenomen om de klacht verder met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Hennie
    deze klacht die ik heb voor gelegd bij mediamarkt is netjes opgelost werd persoonlijk te woord gestaan zoals het hoort
    Hennie
    de klacht is netjes opgelost

Hennie

Ook een klacht indienen over Media Markt?