Opgelost door Media Markt: verzekeringen: geld innen zonder toesteming

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49949
Gebruiker
Hennie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

tijdens drukke dagen bij een aankoop word er een verzekering afgesloten zonder toe stemming en het geld word afgeschreven van de rekening.

De oplossing

dat deze heb ik al opgelost maar wilde het door geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Hendriks,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik de klacht telefonisch met u doorgenomen.
    Voorop gesteld welgemeende excuses voor het ongemak. Het is absoluut niet de bedoeling dat er zonder toestemming een verzekering wordt afgesloten.Uw klacht heb ik na ons gesprek voorgelegd bij Media Markt Rotterdam Centrum.
    Er is aangegeven dat er contact met u wordt opgenomen om de klacht verder met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Hennie
    Datum
    deze klacht die ik heb voor gelegd bij mediamarkt is netjes opgelost werd persoonlijk te woord gestaan zoals het hoort
  3. Auteur
    Hennie
    Datum
    de klacht is netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hennie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen