Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Verzoek reparatie niet in orde gemaakt maar wel een emailbevetiging ontvangen
Details
De klacht
Op 23-3-2016 heb ik een reparatieverzoek ingediend i.v.m. mijn samsung wasdroogcombinatie en tot heden ben ik nog steeds niet gecontacteerd zelf heb ik vandaag gebeld om dit recht te trekken. Ik vind het dan ook echt krom dat een klacht of verzoek tot reparatie niet in orde word gesteld en nalatigheid word getoond. Hiervoor had ik ook aangegeven liever een ander product te hebben omdat dit product niet naar wens is. Als reactie krijg ik dan te horen dat deze alleen geruild kan worden mits deze niet in werking is gesteld. Mijn vraag was dan ook hoe ik daarachter kon komen zonder het product te hebben uitgetest. Nogmaals vind ik dit heel erg tegenvallen.De oplossing
Mijn wens is dat ik dit product gewoonweg kan omruilen aangezien ik dit in eerste instantie al aangaf, naast het feit dat mijn verzoek niet in orde en serieus is genomen. Ik heb hierdoor mijn was elders moeten brengen om te wassen omdat ik bang ben dat het product in bezit schade kan brengen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.