Klacht Media Markt: Verzoek reparatie niet in orde gemaakt maar wel een emailbevetiging ontvangen

Simo

Op 23-3-2016 heb ik een reparatieverzoek ingediend i.v.m. mijn samsung wasdroogcombinatie en tot heden ben ik nog steeds niet gecontacteerd zelf heb ik vandaag gebeld om dit recht te trekken. Ik vind het dan ook echt krom dat een klacht of verzoek tot reparatie niet in orde word gesteld en nalatigheid word getoond. Hiervoor had ik ook aangegeven liever een ander product te hebben omdat dit product niet naar wens is. Als reactie krijg ik dan te horen dat deze alleen geruild kan worden mits deze niet in werking is gesteld. Mijn vraag was dan ook hoe ik daarachter kon komen zonder het product te hebben uitgetest. Nogmaals vind ik dit heel erg tegenvallen.

Mijn wens is dat ik dit product gewoonweg kan omruilen aangezien ik dit in eerste instantie al aangaf, naast het feit dat mijn verzoek niet in orde en serieus is genomen. Ik heb hierdoor mijn was elders moeten brengen om te wassen omdat ik bang ben dat het product in bezit schade kan brengen.

Geachte heer Khairallah,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Het is vervelend te vernemen dat uw droger niet naar behoren functioneert. Wij hebben contact opgenomen met Samsung. Hieruit konden wij helaas niet herleiden waardoor de vertraging voor een eerdere afspraak is ontstaan. Desondanks is er een thuisbezoek afspraak met u gemaakt voor a.s. maandag.

Daarnaast heb ik met u afgesproken om dinsdag contact met u op te nemen om de uitkomst van het onderzoek met u door te nemen.

Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.

Simo
    2 x reparatie en moederbord niet op voorraad ook zijn de problemen niet verholpen. ik zou inderdaad gebeld worden over de uitkomst van de reparatie en dat is ook niet gebeurd. Ben nu wel heel erg teleurgesteld. Zojuist zat ik aan de telefoon met samsung zelf die mij ook nog eens 5 werkdagen laat wachten voor een oplossing. Ik ben er duidelijk klaar mee! Mijn wens is dat dit apparaat opgehaald wordt en ik een ander wasmachine mag uitkiezen dat ook btwvrij is! Zo niet, wil ik mijn geld terug!
    Geachte heer Khairallah,

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uw teleurstelling omtrent de terugbel afspraak. Hiervoor mijn excuses.

Graag verneem ik van u of u inmiddels vanuit Samsung een oplossing aangedragen heeft gekregen. Daarnaast heeft onze vestiging Media Markt Rotterdam The Corner u afgelopen maandag een mail gestuurd met het verzoek om de reparatiepapieren toe te sturen. Graag verneem ik of u deze mail heeft ontvangen of niet.

Geachte mevr Swieten,

Bedankt voor uw reactie. Wat betreft het verzoek om de reparatiepapieren heeft de monteur mij niets overhandigd en is er nog geen reparatie voldaan waardoor ik papieren zou moeten ontvangen wel heb ik via CE repair services dat via samsung gaat mail berichten ontvangen over de voortgangsstatus van de reparatie. zojuist zal ik die per mail sturen. Hoop zo snel mogelijk een andere wasmachine te kunnen krijgen.

Groet M.khairallah

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw mail in goede orde mogen ontvangen. Onze vestiging Rotterdam the Corner heeft daar inmiddels op gereageerd en heeft u uitgenodigd om naar de winkel te komen met de mail van CE repair. Zij willen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?