Opgelost door Media Markt: Via mail steeds afgescheept worden, week na week

# 195444
Sarales

In juli gasfornuis Belling 602 RVS online gekocht. Uiteindelijk na ongeveer 2 maanden via email contact opgenomen met Klantenservice (omdat ze telefonisch totaal niet te bereiken zijn (4x 20 min in de wacht gehangen). Eerste mail dateert van 4 oktober waarin ik formulier moest invullen met mijn klachten en afspraak kon maken bij de leverancier. Na 2 mails aan leverancier gestuurd te hebben (geen reactie terug), 4 mails gestuurd naar Mediamarkt waarin mij tot 3x toe werd verteld, dat zij contact opgenomen hadden met leverancier en ik de pannendragers uiterlijk eind volgende week kon verwachten. In totaal moet ik dus al 6 pannendragers hebben gekregen!!!
Er wordt ook klakkeloos vanuit gegaan dat het de pannendragers zijn!!

1) dat men afspraken nakomt binnen de genoemde termijn (zowel Mediamarkt als betreffende leverancier);
2) dat klantenservice telefonisch bereikbaar moet zijn;
3) dat er tenminste iemand thuis komt kijken voordat er klakkeloos vanuit wordt gegaan dat het de pannendragers zijn;
4) het is te zot voor woorden dat je een klacht indient op 4 oktober en vandaag op 14 november nog geen stap verder bent!!!

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Helaas hebben wij door grote drukte nog geen tijd gehad om inhoudelijk op uw klacht te kunnen reageren. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie te voorzien.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Sarales
    Waarom verbaast mij dit nou niet??
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat u al zo lang wacht op een oplossing. Omdat wij van mening zijn dat u niet langer hoeft te wachten op een oplossing hebben wij besloten uw fornuis om te ruilen. U heeft aangegeven dat zaterdag het beste uit komt. Wij hebben een nieuwe zending aangemaakt en zorgen dat zowel deze nieuwe zending als de ophaling worden ingepland op zaterdag.

Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de geboden oplossing.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Sarales
    Graag ga ik akkoord met het leveren van een nieuw gasfornuis, en hoop uiteraard dat dit gasfornuis niet dezelfde klachten vertoont!

Ook een klacht indienen over Media Markt?