Klacht Media Markt: Via webwinkiel aangeschafte oordopjes met retourbon worden niet retour genomen in winkel

Marco

Via de Media Markt webwinkel gekochte oordopjes blijken niet retour te worden genomen. Dit terwijl er niet alleen op de site (http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sennheiser-mx-686g-sports-1366429.html) bij aanschaf staat vemeld dat het e.e.a, gratis mag worden geretourneerd, maar er zelfs bij het artikel een retourbon wordt meegeleverd. Nergens staat duidelijk vermeld dat het terugnemen van hygieneartikelen niet zal plaatsvinden. Hier kom je alleen achter wanneer je het artikel wilt ruilen in de winkel of je hier naar thuis komst specifiek naar gaat zoeken.

Ik had nooit zulke dure oordopjes gekocht als ik wist dat ze niet geretourneerd mochten worden. Gezien de informatie op de site en bij levering van het artikel vind ik dat ik onjuist ben geïnformeerd.

Ik zou graag mijn geld retour willen ontvangen omdat de betreffende oordopjes niet passen. Slechts geprobeerd te passen!

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend dat de oordopjes niet naar wens zijn. Zoals telefonisch besproken zijn hygiëne artikelen uitgesloten van retour. Dit is terug te vinden in de algemene voorwaarden van Media Markt. Desondanks maken wij in uw geval een uitzondering. Zoals besproken kunt u de oordopjes retour sturen naar ons retourencentrum. Deze zullen uitbetaald worden zodra deze ontvangen zijn.

Indien u tevreden bent met de geboden oplossing vragen wij u de klacht af te sluiten.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?