Opgelost door Media Markt: Vind het geen service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 326169
Gebruiker
Klachtgarmin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een navigatie van garmin gekocht 4 weken geleden
Vandaag terug geweest want hij ging voor de tweede keer gebruiken niet meer aan
Nu krijg ik geen nieuwe maar gaan ze hem opsturen om te repareren dat is toch niet normaal krijg ik een gerepareerd apparaat terug vind het niet normaal wat een but service
Gr peter plaisier
Noorderstraat 117
Sint willebrord
Tel 0628178841
Email peter -plaisier@home.nl

De oplossing

Dat het apparaat gewoon vervangen wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, wij hebben inmiddels een rapport van de reparateur ontvangen.
    Het toestel blijkt inderdaad defect en hebben hem daarom besloten het product om te ruilen.
    U apparaat wordt dus niet gerepareerd. Wanneer het product retour is van ons logistiek center zullen wij hiervan op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Klachtgarmin
    Datum
    Hallo.

    Dit vind ik nu een geweldig besluit.
    Hier ben ik zeer content mee
    Bedankt alvast

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtgarmin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het apparaat is dankzij jullie gewoon vervangen voor een nieuwe
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen