Klacht Media Markt: Voor 22:00 besteld, morgen in huis

meneerotto

Gisteravond heb ik om 21:30 een ipad mini besteld via de webshop. Hierbij werd duidelijk vermeld dat als er voor 22:00 besteld zou worden, het product de volgende dag geleverd werd. Ik ontvang net een mail dat er een storing is opgetreden en annuleren hierdoor ook niet meer mogelijk is. Ik heb het product vandaag nodig. Als de media markt er niet voor kan zorgen dat producten ook de volgende dag geleverd kunnen worden, pretendeer dit dan ook niet op de website. Als ik dit had geweten, dan had ik wel bij een andere webshop besteld.

Duidelijkheid over wanneer ik het product kan verwachten en een compensatie als het product vandaag niet binnen komt.

Media Markt
    Geachte heer Otto,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken maar dit is helaas niet gelukt. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling vertraging opgelopen heeft en niet de volgende werkdag uitgeleverd is. Uw order zal morgen uitgeleverd worden. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?