Klacht Media Markt: voor 22:00 besteld morgen in huis is een slogan en geen belofte

Klachtnummer
# 76779
Gebruiker
g.siegersma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toen ik op de site van mediamarkt op zoek was naar een boze koptelefoon stond daarbij in groene letters vermeld "voor 22:00 uur besteld, morgen in huis". Hoewel ik de bestelling op het nippertje heb ingediend heb ik hiervan om 21:58 per email een bevestiging van ontvangen. Na een dag thuis wachten toch de klantenservice gebeld waarbij gemeld werd dat ik het pakket pas maandag of dinsdag zal ontvangen, en dat bovenstaande melding geen belofte is maar een slogan. Leuke slogan om dus klanten mee te lokken, maar (zoals blijkbaar te lezen is in de kleine letters) nogal losjes mee omgegaan wordt.

Leuke verrassing als je er rekening mee houd om iets op zondag kado te doen.

De oplossing

Als de vermelding "voor 22:00 besteld, morgen in huis" niets waard is dient een bedrijf hier ook niet mee te adverteren. Op deze manier kan de slogan ook aangepast worden in "nu bestellen, over 5 minuten bij u op de stoep!"

Een oplossing is mi niet meer voorhanden, ik zou het echter niet meer dan redelijk vinden wanneer niet geadverteerd wordt met loze slogans. Indien jullie bestelsysteem niet in staat is dit te verwerken kan de melding beter aangepast worden naar "voor 12:00 besteld...". Voor toekomstige klanten: wanneer je iets op een bepaalde datum wenst te ontvangen, hou dan geen rekening met deze belofte.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Siegersma,
    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling niet de eerstvolgende werkdag is uitgeleverd, daar u uw bestelling voor 2.00 uur heeft geplaatst. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen