Klacht Media Markt: Voor 22:00 uur besteld en de volgende dag NIET in huis.

Mevrouw

Ik heb gister avond (vrijdag) keurig om 18:00 uur mijn bestelling geplaatst zodat ik de COMPLETE bestelling binnen zou krijgen de volgende dag. Na een hele dag wachten heb ik maar 1 artikel ontvangen van mijn bestelling. Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en mijn probleem uitgelegd. Na ruim 5 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik alleen te horen dat de bestelling niet geleverd zou worden ''omdat ik de witgoed extra service heb aangevinkt en hiervoor zijn 2 mannen nodig''. Ontzettend slechte service. Als ik er zelf nooit achteraan gebeld had, zou ik dit dus nooit weten.

Afspraken nakomen! ''voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis''. Als het wel voorkomt dat je je niet aan de afspraak kan houden, laat dit dan op z'n minst zo vroeg mogelijk weten aan je klant!

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de levering niet naar behoren is verlopen. Wij hebben telefonisch contact opgenomen maar helaas kwam het niet uit. Wij zullen daarom onze klantenservice verzoeken vanavond contact op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van de klantenservice vernomen dat er geen contact is geweest. Vanavond zal er alsnog contact opgenomen worden om de klacht te bespreken.

Terugkomend op uw klacht.

Helaas is het niet gelukt contact op te nemen. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om de klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Terugkomend op uw klacht.

Indien wij geen reactie ontvangen op ons bericht gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels is afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn, vernemen wij uiteraard graag van u.