Klacht Media Markt: Voor 22.00 uur diepvrieskist besteld,MORGEN in Huis, vergeet het maar!

Horst (L)

De diepvrieskist gaat zondag j.l. kapot. Dan uiteindelijk voor Mediamarkt gekozen. VOOR 22.00 UUR BESTELD MORGEN IN HUIS. Dat staat op Factuur../website
Derhalve naar Venlo gekeken op webshop. De kapotte kist met veel dure producten er in; Tong, Biologisch vlees, etc. Zou dus de volgende dag kunnen worden vervangen.
Dit blijkt niet zo te zijn! Postnl komt pas vanuit Rotterdam op DINSDAG half tien
( eerst was half elf doorgegeven) en de spullen liggen onder een deken zo koud mogelijk!
Ik vind dat niet kunnen: Je beduvelt zo de aspirant koper, want klaag je KRIJG JE een MODELFORMULIER voor ONTBINDING/HERROEPING! Dit is toch van de zotte.
Ik eis excuus en genoegdoening. Het zal duidelijk zijn dat ik Mediamarkt niet aanbeveel!
Het is potentiele klanten misleiden en niets anders. De Diepvrieskist hebben we zelf bijna 80 'ers in de schuur gesleept en kan pas na 24 uur worden geladen.

De schade is pas morgen duidelijk. Ik wil op zijn minst excuus en een schadevergoeding
In Venlo/Roermond is een Mediamarkt; er rijden daar vrachtwagens rond. Waarom uit Rotterdam. Dan voor een Diepvrieskist , die NA ruim 2/3 dagen uiteindelijk functioneert? Waarom moet een bejaarde zelf het apparaat in de schuur slepen?

Media Markt

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

Horst (L)
    Telefonisch bereiken is mogelijk als wij thuis zijn. Maar het gaat om het bod wat U ons wilt doen. Dus gaarne Uw bod in EURO's , want als Mediamarkt mij wil doen geloven dat er VOOR 22.00 Besteld MORGEN in HUIS in de verste verte niet klopt dan dienen potentiele klanten dat te weten. De Diepvrieskist kwam uit Goes en in Venlo/Roermond zijn winkels, die het Product kunnen leveren, OOK op Maandag!
    Horst (L)
    Mediamarkt heeft mij gebeld. De klacht wordt nu nader onderzocht en wacht op genoegdoening.
    Media Markt

Hartelijk dank voor uw reactie.

Er is telefonisch met u besproken dat de klacht intern wordt voorgelegd ter verbetering. Op het gebied van coulance kunnen wij u helaas niets aanbieden.

Excuses voor het ongemak.

Horst (L)
    Hier heeft een klant van Mediamarkt niets aan. Het gaat om 1e Misleiding van de klant. 2e Na een klacht: het toezenden van een herroeping van de koopovereenkomst
    En dan alles als een diepvries kapot is en voedsel ligt te bederven.
    Als ik naar de winkel was gegaan had de diepvrieskist er op maandag geweest. Maar dan uit Venlo/Roermond en niet uit GOES!
    Media Markt

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals eerder aangegeven staat er op de website aangegeven dat wij niet leveren in het weekend en dat als u op zondag besteld wij niet op maandag leveren. Hier is dus geen sprake van misleiding daar dit duidelijk staat aangegeven.

Helaas kunnen wij verder niets voor u betekenen.

Horst (L)
    Op de factuur staat duidelijk voor 22.00 uur besteld de volgende dag geleverd! De factuur is bepalend. Voor dat ik betaalde heb ik die natuurlijk goed bekeken. De kleine letters zijn niet doorgenomen. Had ik naar Venlo/Roermond gegaan dan was de volgende dag de diepvrieskist er. Ook Tummers had die geleverd, zit in Roermond, naast Mediamarkt. Ik ben uitgegaan van de Factuur en daarna betaald! Ik ga een stekel maken, want Mediamarkt maakt er een potje van!

Horst (L)

Ook een klacht indienen over Media Markt?