Klacht Media Markt: voor 23.59 besteld morgen in huis. 3 dagen later niet ontvangen...

Omega

Maandag 4 maart 2019 een bestelling geplaatst bij MediaMarkt. De zending zou de volgende dag in huis zijn.

In de app zou deze dinsdag 5 maart binnen zijn tussen 11.15 en 13.45. Helaas niet bezorgt met de melding vertraagd. En op het einde van de dag verplaatste dit ineens naar woensdag 6 maart zelfde tijdvak.

Ik neem voor deze dagen vrij aangezien de bestelling 2000 euro bedraagt. En ik uitging van de volgende dag in huis statement van Mediamarkt. Ik heb contact gezocht en alles geprobeerd om te achterhalen waar mijn pakket is en blijft want in de app veranderd er niets omtrent mijn status.

Nu is er een onderzoek ingesteld die nog eens opnieuw maximaal 5 WERKdagen op zich laat wachten ik ben woedend. Iets wat aan het begin van deze week binnen zou komen is ook niet op woensdag 6 maart bezorgt en nu wacht ik op donderdag 7 maart alsnog maar niets veranderd er in de app.

Mediamarkt laat mij weten als er iets uit de resultaten van dit onderzoek komt maar voor zo’n bedrag neem ik aan dat hier anders mee omgegaan word dan met een normaal pakket.

Mijn vragen zijn waar is mijn pakket wat is de vertraging en waarom wordt de consument met excuses geholpen en niet met actie. Ik moet zoveel moeite doen om informatie te krijgen over mijn zending en wordt door beide van het kastje naar de muur gestuurd.

Waarom is het niet mogelijk meer moeite te doen voor zendingen die in de vertraging zijn geraakt en er meer spoed voor aan te maken dan de reguliere pakketten?

Ik heb nu een nare ervaring met het kopen via de webshop van de Media Markt.
Nu moet ik wachten op het onderzoek en vind het belachelijk dat het 5 werkdagen moet duren en zou hier graag meer actie zien.