Klacht Media Markt: Voor reparatie van het Uiterlijk, wordt het innerlijke kompleet gewist!

# 319149
J.R.M. Holla

Het glas van mijn iPad is kapot en ben naar de Media Markt (alwaar hij 1 1/2 jaar geleden is gekocht) gegaan voor reparatie. Na een week kreeg ik bericht over kosten. De firma Zesgoes, waar Apple wordt gerepareerd, wilde mij een vervangend (refurbished) exemplaar leveren voor 443,01 euro.
Dit wilde ik niet dus heb gevraagd mijn iPad terug te sturen.
Vanavond heb ik de iPad weer opgehaald en nu blijken al mijn gegevens verdwenen, geen reservekopie in de Cloud, geen reservekopie in iTunes.
Het commentaar van de Media Markt is: "Dit staat vermeld op het afgifteformulier".
De dame aan de balie heeft mij hier niets over gezegd en het formulier moest worden getekend, zodat de iPad naar de reparateur kon worden gezonden.
Nu ben ik dus al mijn gegevens kwijt en zal zo ongeveer alle wachtwoorden moeten zien te veranderen.
Ik vind het een schande dat voor een nieuw GLAS alle gegevens worden verwijderd, ik zie er het nut niet van. Het ging on een uiterlijke klacht en men heeft dus niets te zoeken in het innerlijk.
Het nut van deze actie ontgaat mij totaal en ben dus eigenlijk woest.

Een excuus, een compensatie, een vervangend product !!!! Met al deze zaken heb ik nog steeds mijn gegevens niet terug.

Geachte heer/mevrouw Holla,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, onze excuses voor het ongemak.
    Wij ontvangen graag het reparatienummer van de 1e reparatie zodat wij de case verder in behandeling kunnen nemen.

M.Hoogendijk
    Op het formulier vind ik 2 nummers nl. N016-27337-0/BR2860538
    Ik hoop dat dit de goede nummers zijn

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Breda met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    In afwachting van De Reactie,

M.vr.gr.

J.R.M. Holla
    Media Markt Breda heeft inmiddels (telefonisch) gereageerd en n.a.v. wachten wij op verdere acties van die zijde.

M.vr.gr.

Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben vanuit MediaMarkt Breda vernomen dat zij u telefonisch hebben geprobeerd te benaderen, maar dat dit helaas tot op heden nog niet gelukt is. We hebben zij hierbij een voicemailbericht achter gelaten.
    Zij zullen vandaag of morgen nogmaals proberen met u in contact te komen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
    J.R.M. Holla
    Tja, Media Markt heeft gebeld n.a.v. de voicemail. Zij stelt dat de firma Zesgoes de gegevens niet heeft gewist en dat de medewerkster ook de iPad, zijnde Wifi en Zoek mijn iPad niet heeft afgesloten.
    Na eerst allerlei excuses te hebben gehad in haar eerste telefoontje en hoe fout ik behandeld ben, krijg ik de schuld van alles wat fout is gegaan.
    Sorry mevrouw Holla, u had zelf beter op moeten letten, wij kunnen niets voor u doen.
    Zo zachtjes aan komt de “stoom” uit mijn oren, bij alle gesprekken en handelingen die zijn geweest, is mijn man hier constant bij geweest.
    Het komt er op neer (volgens de Media Markt) dat alles wat ik heb gezegd NIET WAAR is, kortom ik zit te LIEGEN.
    De mevrouw van de service afdeling vertelde mij in haar eerste telefoontje dat het de policy van Apple is altijd een refurbished apparaat aan te bieden, want repareren doen ze niet.
    Als dit zo is waarom dan alle rompslomp van foto’s maken, diverse handelingen aan de iPad ter verrichten, de boel inpakken, opsturen naar een Apple servicepunt.
    Als je van tevoren weet dat je een ander apparaat krijgt, kan dit dat toch meteen worden gezegd tegen mij, zodat je ter plekke de beslissing kunt nemen niet tot “reparatie” over te gaan.
    Tot slot stelt die mevrouw in haar laatste telefoongesprek dat zijn NIETS voor mij kan doen kwa vergoeding/compensatie aangezien ik niet naar de Media Markt terug ben gegaan maar een ander bedrijf heb gezocht om mijn kapotte glas te repareren. Ook dit is dus niet waar, want de volgende morgen ben ik terug gegaan, “Waar zijn mijn gegevens” en kreeg ik dus te horen dat i.v.m. Privacy gegevens worden gewist. Op mijn opmerking dat ik dus en geen gegevens meer heb en nog steeds een kapot glas bleef de servicemedewerker maar zeggen, “Dat staat onder aan de afgiftebrief die u heeft getekend.” Verder kan ik niks voor u doen”. Einde verhaal.
    Ik ben ontzettend boos en heb dan ook geen goed woord over voor de Media Markt, als dit hun policy is zijn ze geen knip voor de neus waard en zal ik niet nalaten mijn verhaal wereldkundig te maken, zodat anderen gewaarschuwd zijn.

J.R.M. Holla
Media Markt geeft Niet Thuis. Alles wat gedaan en gezegd is, is Niet Waar stellen zijn en zijn niet bereid ook maar iets te doen. Schandalig, schofterig.

Ook een klacht indienen over Media Markt?