Klacht Media Markt: Vooraf bestaald product met 5 dagen levertijd na 14 dagen nog niet geleverd.

Perry

Hallo,
Op 27-10-2016 heb ik een droger besteld via de webshop van Media Markt. Er werd verteld dat deze een MAXIMALE levertijd van 5 dagen zou hebben.
Het is nu 10-02-2016 en na deze 14 dagen heb ik nog niets gezien.
Ik heb ook geen "vertraging mail" gehad en als ik de klantenservice bel krijg ik geen gehoor of word ik weggedrukt. Ook op mijn e-mails wordt niet gereageerd.

Ik zou graag willen weten wanneer het reeds betaalde product bij mij geleverd kan worden en ook zou ik graag horen hoe Media Markt mij tegemoet gaat komen.

Media Markt
    Beste meneer de Haas,

Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

Inmiddels is uw wasdroger gelukkig bij u afgeleverd.

Desondanks willen we u graag onze excuses aanbieden voor het ongemak.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels of in onze webshop.

Charlena Kastelijn
    Media Markt Online
    Perry
    Hallo Mediamarkt,

De droger is inderdaad na 16 dagen geleverd, wat maximaal 5 dagen zou duren. Het enige wat ik krijg is een excuses.
    Het mooie is dat de droger het geluid maakt van een straaljager, dus 11 dagen te laat en nog eens defect ook!
    Dit is niet leuk!
    Dus nu kan ik de hele retour procedure ingang gaan zetten en mijn droger over 6 weken in huis verwachten?

Ook een klacht indienen over Media Markt?