Klacht Media Markt: Vreemde telefoon reperaties en kosten tijdens de garantie

Klachtnummer
# 364633
Gebruiker
Mediamarkt klant RC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag,
Mijn man heeft in mei 2017 een Lenovo p2 aangeschaft.
Deze telefoon deed het goed tot vorige maand, hij ging plotseling niet meer aan.
Het scherm bleef zwart en alleen het lampje ging aan en om de zoveel tijd gaf het een piepje en trilde. We zij ermee terug gegaan naar Mediamarkt omdat we nog binnen de garantie termijn zaten. Mediamarkt heeft het opgestuurd voor reparatie.

Nu ontvangen wij een mail van Mediamarkt waarin word beweerd dat er drukschade zou zijn geconstateerd en dat dit buiten de garantie valt, dus dat we even de kosten moeten betalen van 113,38. om het te laten repareren voor de behuizing, display en luidspreker. Maar daar was helemaal niks mis mee, en deden het gewoon nog voor hij plotseling niet meer aanging.

In deze zelfde mail staan er twee foto's van een toestel bij wat onze Lenovo p2 moet voorstellen, foto1 lijkt er een barstje in het scherm te zitten. En op foto 2 is de telefoon ingedeukt aan de binnen scherm, iets wat niet op foto 1 staat. Zo hebben wij onze telefoon niet afgegeven.


Dit lijkt mij niet zo eerlijk allemaal.
Deze telefoon heeft altijd in een hoesje gezeten. Ook is er beschermlaag over het scherm gezet. De reparatie omschrijving lijkt ook in niks op onze telefoon. Wij hebben ook het formulier met foto's nog toen we de telefoon afgaven bij mediamarkt, daarop is ook te zien dat hij heel is.

De oplossing

Ik zou graag willen dat onze telefoon vervangen word.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen