Klacht Media Markt: WAARDELOOS

Waardel00s

Het is nog geen ster waard! Klantenservice is uitbesteed aan een of ander callcenter met Asociale accentjes die je onbeschoft te woord staan en onderbreken totaal geen begrip ik heb persoonlijk tig keren gebeld en afspraken gemaakt maar hoor daar vervolgens niets van wij hebben een gloednieuwe vaatwasser gekocht die sinds dag 1 al kapot is en vervolgens worden we aan het lijntje gehouden met reparaties en noem maar op nu nog steeds geen vaatwasser die functioneert MediaMarkt moet zich diep schamen met nalatigheid tot klanten en ik ben 25 maar ik kan me niet voorstellen hoe het voor oudere mensen zal moeten zijn.
WAARDELOOS. Ga naar BCC, COOLBLUE of naar een witgoedzaak in de buurt want mediamarkt is absoluut niet wat het was. Waardeloos waardeloos waardeloos koop hier geen producten van nog geen tientje!!!

Vaatwasser ophalen en geld terug ik heb voor een werkende vaatwasser betaald maar heb die niet werkend gekregen!

Ook een klacht indienen over Media Markt?