Klacht Media Markt: Waardeloze service

Rburm

Januari 2018 soundbar gekocht bij Mediamarkt Middelburg van ruim 400 euro met 2 jaar garantie.

-sept 2019.
Al enige tijd klachten met WiFi verbinding. Apparaat werkt niet naar behoren. Teruggebracht naar Middelburg voor controle.
1 week later toestel opgehaald, geen probleem geconstateerd. Eenmaal thuis terug aangesloten treden de problemen weer opnieuw op. Weer teruggebracht voor diagnose. Inmiddels 4x TOL betaald.

Half oktober
bericht dat het toestel opgehaald kon worden. Daar vriendelijk gevraagd wat er precies getest is. Bleek Bluetooth gecontroleerd te zijn. Dit is nooit onze klacht geweest. Product dus niet naar behoren getest en weer achtergelaten.
Na lange tijd niks gehoord te hebben, verschillende keren gebeld, niks bekend over onze soundbar. I. V. M. Black friday doorverbonden naar mediamarkt Nederland. De desbetreffende persoon meegekeken met de ordebon, bevestigde dat de service niet naar behoren was geweest.

20 november
kregen we mail. Het kwam erop neer dat het niet bekend was dat onze soundbar bij Mediamarkt achtergelaten was, dus met andere woorden, ook niet getest.
Naar Middelburg toe gereden, rond de tafel gezeten met iemand van hogerop, dat we graag een oplossing of tegemoetkoming willen zien. Ook beaamde hij dat de soundbar in de tussentijd niet opgestuurd is geweest voor een test, product heeft daar bijna 2 maanden gestaan. En is enkel in de winkel getest.

16 december
(10 keer TOL betaald ondertussen!)
soundbar terug opgehaald met het bericht : geen technisch defect geconstateerd, kijk naar uw instellingen. Alsof we dat allemaal nog niet gedaan hadden. Ook werd erbij vermeld dat ze verder niks voor ons kunnen betekenen en is inmiddels de garantietijd bijna verlopen.
We moeten nu maar dealen met een product wat niet naar behoren Werkt?!

Mediamarkt Middelburg, onwijs bedankt.

Met een oplossing komen/tegemoetkoming/geld terug. Uiteindelijk is garantie er niet voor niets.

Ook een klacht indienen over Media Markt?