Klacht Media Markt: Waardeloze service en informatie

Klachtnummer
# 340254
Gebruiker
Pilot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 jaar na aankoop moederbord kapot. Weggebracht en na verzoeken om info over stand van zaken, diverse onjuiste info gekregen. Uiteindelijk weer opgehaald en toen ik thuis kwam bleek dat men vergeten was mijn Windows opnieuw te activeren. Weer teruggebracht en moest weer opgestuurd worden na reparateur (???). Nu na een week nog niks gehoord. Blijkbaar is activeren te moeilijk. Al met al GEEN WOW meer voor mij wat betreft PC aankopen bij Mediamarkt. Ben er klaar mee.
Benieuwd wanneer ik mijn PC weer mag (!!) ophalen.

De oplossing

Voor de Kersty mijn PC terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen