Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Waarom Mediamarkt het woord klanterservice niet mag gebruiken
Details
Klacht
Schoonmoeder van 85 had nieuwe koel/vriescombinatie en vrieskast nodig. Maandag 25/7 besteld. Voor 22.00 uur en op voorraad, dus website belooft: volgende werkdag in huis. Mijn vrouw heeft 26/7 vrij genomen om te helpen bij de ontvangst. Wordt maar 1 apparaat geleverd. Bellen en lang wachten. We weten niet waar het 2e apparaat is en wanneer dat wordt bezorgd. Waarschijnlijk de 27e. Niet dus. Met veel moeite te weten gekomen dat deel 2 de 28e wordt bezorgd. Veel wachten op de zogenaamde klantenservice, geen antwoorden en ook nog belazerde wachtmuziek. Zeker als je meer dan een half uur wacht. Geen enkele poging om begrip te tonen dat 2 keer vrij nemen voor 1 bestelling heel vervelend is. Ook niet gezocht naar een oplossing of een (kleine) compensatie. Mediamarkt komt beloften niet na. En de klantenservice kan beter betiteld worden als omzetsukkels aan het lijntje houden. Dit gedrag helpt wel om deze omzetsukkel naar de concurrent te laten gaan.Gewenste oplossing
Zelf bedenken dat als een deel van 1 bestelling niet kan worden geleverd in overleg met de klant moet worden bepaald of deellevering gewenst is c.q. kan. Klant als klant behandelen en begrip tonen. Kleine compensatie voor onnodige tweede vrije dag mijn vrouw en stress bij een dame 85 zou wel op zijn plaats zijn. Naast excuses.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.