Klacht Media Markt: Waarom verzekeren als de mediamarkt je toch het gevoel geeft van hel op aarde

Klachtnummer
# 292290
Gebruiker
ZSKC
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 10 januari mijn MacbookAir ingeleverd bij de Mediamarkt omdat mijn laptop via hen is verzekerd. Schade valt onder de garantievoorwaarden. Dit staat namelijk op de brochure van Mediamarkt. Nog wel een mailtje gekregen van het verzekeringsbedrijf, waarin in stond dat er een mogelijkheid bestond dat ik misschien afgerond 600 euro moest pinnen... Nu is het alweer 7 februari en weet inmiddels al wel, dat er alleen nog een beslissing moet komen over definitieve prijsopgaaf...vanuit de kant van de Mediamarkt? Mediamarkt spreekt over een POWERservice op hun site, maar hier is nog niets van gemerkt.

De oplossing

Mijn laptop gerepareerd en wel weer terug in mijn bezit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het herstel van uw laptop niet naar wens verloopt. Zojuist hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.

    Graag ontvangen wij het reparatienummer waaronder deze in behandeling en in welke vestiging deze ter reparatie is aangeboden. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    ZSKC
    Datum
    Beste meneer Meijer,

    De reparatie is reeds gedaan, en ik ben weer in bezit van mijn laptop.
    Ik snap overigens dat een reparatie langer kan duren dan het aangegeven termijn, ik wist dat het eventueel iets langer zou kunnen duren, maar bijna anderhalf maand verder, vind ik iets te lang.
    Ik hoop dat u toekomstige consumenten wel een beter beeld kan scheppen over dit soort situaties.

    Met vriendelijke groeten,

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen