Klacht Media Markt: Wacht al een maand op mijn geld van een retour product!!!!!

denisurt

in juni hebben wij een tv besteld. voor de tv is er een poging gedaan tot leveren gedaan maar waren toen niet aanwezig. Toen hebben we afgesproken dat hij de volgende dag geleverd mocht worden en dat zou smiddags zijn. de bezorger is toen sochtends gekomen en toen waren we dus niet thuis. We hebben toen de tv afgezegd. De tv is toen aangekomen terug bij de mediamarkt waar wij ook een bevestiging van hebben gehad. na een week stond het geld nog niet op onze rekening. Na nu denk ik wel 8 keer gebeld te hebben en vele beloftes te hebben gehad dat het geld de volgende dag op onze rekening zou worden gestort is er nog steeds niks gestort. Dit duurt nu al zo een maand. Dit kost ons veel tijd en de rente die wij dus op onze spaarrekening zouden krijgen krijgen we nu dus ook niet. Ik zou heeeeel graag mijn geld terug op onze rekening willen ZSM!

Mijn geld per direct op mijn rekening plus nog een andere compensatie zou wel op zijn plek zijn

Media Markt
    Geachte mevrouw van Eekeren,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag vernemen wij van u uw bestelnummer zodat wij uw klacht inhoudelijk kunnen bekijken.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    mijn bestelnummer is 70157595
    denisurt
    Wanneer hoor ik hier meer over??? Er mag nu wel wat duidelijkheid komen.
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Eekeren,
    Bedankt voor het doorgeven van uw bestelnummer. Zoals telefonisch met u besproken hebben wij zojuist het aankoopbedrag aan u overgemaakt. Houd u er rekening mee dat het weekend er tussen zit en het bedrag pas begin volgende week zichtbaar zal zijn op uw rekening.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?