Klacht Media Markt: Wacht al weken op restitutie aankoopbedrag van MEDIAMARKT.

Candide

Ik heb een aankoop binnen de wettelijke zichttermijn op 14 februari 2016 geretourneerd. De wet zegt dat het aankoopbedrag vervolgens binnen twee weken moet worden teruggestort. Het is nu inmiddels meer dan 4 weken later, we gaan bijna week 6 in en ik heb na talloze telefoontjes nog steeds mijn geld niet terug. Volgens MEDIAMARKT zit het probleem erin dat volgens hun computersysteem mijn oorspronkelijke aankoop eigenlijk nog niet is geleverd aan mij, en dus kan het systeem volgens MEDIAMARKT mijn geld niet retourneren.

Onverwijlde terugstorting van mijn aankoopbedrag (à 286 euro plus rente!)

Media Markt
    Geachte heer van Gelder,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag tot op heden niet heeft ontvangen. Hiervoor onze excuses.

Onze financiele administratie heeft zojuist aangegeven dat de uitbetaling vandaag plaats heeft gevonden. Dit betekend dat het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven moet zijn. Mocht dit niet het geval zijn verneem ik dit graag van u.

Mocht u verder vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Mw. A. van Swieten
    Media Markt Online
    Candide
    Het heeft bijna zes weken geduurd voordat ik mijn geld terugkreeg. Pas na een melding van mijn klacht op deze site is er gehandeld.

Candide

Ook een klacht indienen over Media Markt?