Klacht Media Markt: Wacht al weken op restitutie aankoopbedrag van MEDIAMARKT.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160387
Gebruiker
Candide
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aankoop binnen de wettelijke zichttermijn op 14 februari 2016 geretourneerd. De wet zegt dat het aankoopbedrag vervolgens binnen twee weken moet worden teruggestort. Het is nu inmiddels meer dan 4 weken later, we gaan bijna week 6 in en ik heb na talloze telefoontjes nog steeds mijn geld niet terug. Volgens MEDIAMARKT zit het probleem erin dat volgens hun computersysteem mijn oorspronkelijke aankoop eigenlijk nog niet is geleverd aan mij, en dus kan het systeem volgens MEDIAMARKT mijn geld niet retourneren.

De oplossing

Onverwijlde terugstorting van mijn aankoopbedrag (à 286 euro plus rente!)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Gelder,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat u het aankoopbedrag tot op heden niet heeft ontvangen. Hiervoor onze excuses.

    Onze financiele administratie heeft zojuist aangegeven dat de uitbetaling vandaag plaats heeft gevonden. Dit betekend dat het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven moet zijn. Mocht dit niet het geval zijn verneem ik dit graag van u.

    Mocht u verder vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Candide
    Datum
    Het heeft bijna zes weken geduurd voordat ik mijn geld terugkreeg. Pas na een melding van mijn klacht op deze site is er gehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Candide
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen