Klacht Media Markt: wachten, wachten, wachten

Klachtnummer
# 46296
Gebruiker
Marcel van de warenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik had een BOSCH vaatwasser besteld die bleek voorlopig niet leverbaar. Nu heb ik via online tickets laten weten dat hij vervangen kan worden door een vergelijkbare SIEMENS. Maar het duurt nu al enkele weken en nog is et niet bevestigd. Elke kleer dat ik reageer via het ticket moet ik dagenlang wachten op reactie. Erg slecht hoor. Ik wil gewoon de SIEMENS ontvangen. Vandaag besteld,m morgen in huis staat er immers op de site.

Groet,

Marcel

De oplossing

Graag zsm leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer van de Warenburg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u gister en vandaag gebeld, helaas was u niet te bereiken en er is geen mogelijkheid om een bericht achter te laten.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online. Zij nemen telefonisch contact met u op en nemen uw klacht verder in behandeling.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Online uw klacht naar behoren afhandelt. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt