Opgelost door Media Markt: Wachten op geld na niet leveren laptop; ticketnummer 740416

Lars88

Op 29 januari 2014 heb ik tijdens de BTW-actie via de Media Markt webshop 2 laptops besteld. Volgens de webshop waren beide laptops op voorraad en direct leverbaar. Op 4 februari had ik echter nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen en heb ik telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Toen is mij verteld dat beide laptops niet meer leverbaar waren en waarschijnlijk ook niet meer leverbaar zouden worden. Ik heb vervolgens per email een bevestiging ontvangen dat Media Markt genoodzaakt was om mijn bestelling te annuleren. Vervolgens is op 7 februari, dus na annulering van de bestelling, alsnog het totaalbedrag van beide laptops, 1050,03 euro, van mijn creditcard afgeschreven. Op 17 februari is het bedrag van één van de laptops, 347,33 euro, teruggestort op mijn creditcard. Het bedrag van de tweede laptop is toen echter niet teruggestort. Na meerdere keren contact gezocht te hebben via telefoon en mail wacht ik tot op heden nog steeds op de resterende 702,70 euro.

Ik verwacht dat de resterende 702,70 euro z.s.m. op mijn creditcard teruggestort wordt. Op 25 maart 2014 heb ik per email al een klacht ingediend en heb ik 4 april 2014 genoemd als uiterlijke datum waarop ik het geld op mijn creditcard verwachtte. Door Media Markt is vervolgens ticketnummer 740416 aangemaakt, waarbij op 27 maart 2014 de toezegging is gedaan dat het bedrag nog voor het einde van de maand teruggestort zou zijn. Dit is echter niet gebeurd, en ook de door mij gestelde termijn van 4 april 2014 is niet gehaald. Als mijn klacht via deze weg niet opgelost wordt, zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Media Markt
    Geachte heer Petit,Bedankt voor het melden van uw klacht. Ik heb u telefonisch benaderd, helaas zonder resultaat. U kunt mij bereiken op het telefoonnummer die ik achter gelaten heb op uw voicemail. Vanmiddag zal ik nogmaals telefonisch contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
    Lars88
    Zojuist telefonisch contact gehad met mevrouw Van Swieten. Het bedrag is vandaag handmatig overgemaakt en staat als het goed is binnen enkele dagen op mijn rekening. Met mevrouw Van Swieten is afgesproken dat ik wederom contact opneem indien ik het geld op dinsdag 15 april nog niet ontvangen heb. Ik wacht rustig af.
    Lars88
    Vandaag is het geld bijgeschreven op mijn creditcard, het kan dus wel snel! Ik blijf het jammer vinden dat het zo lang heeft moeten duren en dat het nodig was om mijn klacht via Klachtenkompas te melden, maar het heeft wel goed geholpen. Zo zou de service van Media Markt altijd moeten zijn!
    Zie vorige reactie.

Ook een klacht indienen over Media Markt?