Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Wanneer oh wanneer..
Details
De klacht
Vandaag voor 22:00 u besteld, morgen in huis! Jaja, ik wacht vanaf maandag, en nog steeds niets, keer op keer krijg ik mail dat er een systeemtechnische storing is, en in de mails word er telkens een andere dag genoemd, geld is uiteraard wel al afgeschreven, en uiteraard ook de bevestigingsmail van de bestelling ontvangen. Zet op de website dat jullie een storing hebben, dan wachten mensen even, maar dat heeft voor jullie uiteraard dalende cijfers, erg slecht dit! Medewerkers aan de telefoon weten ook niet wat ze zeggen, gister werd gezegd dat ik gisteravond de mail zou krijgen dat het op transport ging (+factuur) en de mevrouw van vandaag zei, "goh, dat kan helemaal niet". Ik wil graag mijn gasfornuis, heb er hard voor moeten sparen! Ben benieuwd of ik nu wel correcte informatie krijg.De oplossing
Het gasfornuis, afgeleverd en wel, in mijn keuken (op korte termijn, niet over 3 weken pas, duurt het wel zo lang, compensatie!)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.