Klacht Media Markt: Wanneer oh wanneer..

Misskim

Vandaag voor 22:00 u besteld, morgen in huis! Jaja, ik wacht vanaf maandag, en nog steeds niets, keer op keer krijg ik mail dat er een systeemtechnische storing is, en in de mails word er telkens een andere dag genoemd, geld is uiteraard wel al afgeschreven, en uiteraard ook de bevestigingsmail van de bestelling ontvangen. Zet op de website dat jullie een storing hebben, dan wachten mensen even, maar dat heeft voor jullie uiteraard dalende cijfers, erg slecht dit! Medewerkers aan de telefoon weten ook niet wat ze zeggen, gister werd gezegd dat ik gisteravond de mail zou krijgen dat het op transport ging (+factuur) en de mevrouw van vandaag zei, "goh, dat kan helemaal niet". Ik wil graag mijn gasfornuis, heb er hard voor moeten sparen! Ben benieuwd of ik nu wel correcte informatie krijg.

Het gasfornuis, afgeleverd en wel, in mijn keuken (op korte termijn, niet over 3 weken pas, duurt het wel zo lang, compensatie!)

Media Markt
    Geachte mevrouw Huisman,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Uw order is inmiddels aangemaakt en zal vandaag geleverd worden. Uw bestelling wordt naar verwachting geleverd binnen het volgende tijdsvak:11:25 - 14:25. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?