Klacht Media Markt: Wasdroger AEG plots stuk na 30 maanden

Klachtnummer
# 81258
Gebruiker
Mitch
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 28 april 2012 bestelde ik bij mediamarkt online een wasmachine en droger van AEG.
Beide apparaten werden keurig tot in de badkamer geleverd, waarvoor hulde!

Inmiddels, 30 maanden ofwel 2,5 jaar later werkt van de ene op de andere dag de wasdroger (AEG Lavatherm 55540) niet meer. Geen lampjes geen geluidjes helemaal niets.
Vervolgens de stroomtoevoer gecheckt en in orde gevonden, evenals alle filters.

Conclusie: wasdroger stuk. Gezien het feit dat men van een wasdroger van een gerenommeerd merk mag verwachten dat deze langer meegaat dan 2.5 jaar willen wij graag samen met Mediamarkt tot een oplossing komen.

Wij vernemen graag uw reactie

Met vriendelijke groeten,

M. Verhagen

De oplossing

Vergoeding van de reparatiekosten/ vervanging apparaat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verhagen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling na 2,5 jaar defect is geraakt. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    Mitch
    Datum
    Na een drietal dagen telefoon gehad van mediamarkt. Zij beloven de helft van de kosten te vergoeden mits via aeg een monteur ingehuurd werd. Aeg heeft uit coulance het onderdeel gratis gegeven dus we hoeven maar 90 euro (uurloon+voorrijdkosten) te betalen. Overigens na een week nog geen factuur gezien. Mediamarkt zou in mijn ogen kosteloze reparatie moeten verzorgen wegens een ondeugdelijk product maar hieraan werd niet toegegeven. Daarom, gezien de coulance van aeg, opgegeven.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verhagen,
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest en is er een monteur langs geweest. Wij vinden het fijn te vernemen dat de droger door AEG uit coulance gerepareerd is. Helaas kunnen wij u niet toekomen in de kosten voor arbeid en voorrijdkosten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor de klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen