Opgelost door Media Markt: Wasdroger door Mediamarkt niet geplaatst op wasmachine (ondanks extra bezorgkosten)

Schiedam1980

Via webshop mediamarkt heb ik een wasdroger aangeschaft. Bij de aanschaf heb ik gekozen voor de optie"Witgoed extra bezorgservice" a EUR 15,--. Op de website (en in de algemene voorwaarden) staat o.a. dat het product zal worden geplaatst op de gewenste plaats & aangesloten.
Gisteren is de wasdroger geleverd, maar de bezorgers weigeren deze op de wasmachine te plaatsen. Zij gaven aan dat dit bekend is bij de mediamarkt en dat zij vele klachten krijgen van klanten die hier (net als ik) niet van op de hoogte zijn. Nu heb ik dus 15 euro betaald, terwijl ik alsnog met iemand anders de wasdroger zelf op zijn plaats moet zetten!
Contact opgenomen met de mediamarkt en nu blijkt dat de fysieke winkels de producten wel op de gewenste plaats neerzetten (dus ook OP een wasmachine) en de webwinkel niet. Terwijl dit nergens op de site/ in de algemene voorwaarden staat.

Ofwel de wasdroger alsnog plaatsen op de gewenste plaats of de betaalde bezorgkosten retour ontvangen.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Schenkers,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw extra bezorgservice niet naar tevredenheid is uitgevoerd, hiervoor bieden wij u de welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Erik de Wit
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
    Schiedam1980
    Mediamarkt heeft de 15 euro retour gestort. Ik heb hen wel het advies gegeven duidelijk op de website/algemene voorwaarden te vermelden welke handelingen wel/niet worden verricht bij het bezorgen. Temeer ik van de bezorgers heb begrepen dat zij wekelijks deze klacht krijgen.

Schiedam1980

Ook een klacht indienen over Media Markt?