Klacht Media Markt: Wasmachine met schade geleverd

Richard91

Mijn vriendin heeft in December 2014 een compleet pakket samen gesteld bij Mediamarkt Middelburg ter waarde van ongeveer 1000 euro.
Waaronder een wasmachine Panasonic NA-147VC5WGN (399 euro)
Nu blijkt dat de wasmachine tijdens transport of bij de mediamarkt is gevallen/gestoten want 1 hoek aan de achterkant van het bovenblad is gewoon kapot.
Bij het verwijderen van de transport bouten breekt er 1 bout letterlijk uit de kuip aan de onderkant.
Zij de Mediamarkt gebeld, geen probleem we sturen een monteur langs.
Monteur stelt vast: transport bout uit de kuip gebroken, kosten als onderstaand 239,79 euro alstublieft.
Er wordt een beschadigde machine geleverd en moet op haar kosten gerepareerd worden!?
Er is een ondeugdelijk product geleverd! terwijl ze recht heeft op een deugdelijk product.
Gevolg dat ze al bijna 2 maanden niet normaal kan wassen.
Mediamarkt Middelburg vorige week 10 keer gebeld, ja we bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Maar laten niks meer van zich horen.

Wij wensen een zeer snelle oplossing aangezien het al veel te lang duurt!
Repareren, vervangen of geld terug
Als er maar snel een oplossing kan worden gevonden dan zijn wij al lang blij

Media Markt
    Beste heer Schriek,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Het is uiterst vervelend te vernemen dat u schade heeft ondervonden aan uw wasmachine.Na het lezen van uw bericht heb ik direct contact opgenomen met Media Markt Middelburg en de klacht bij hen voorgelegd.Media Markt Middelburg neemt uw klacht verder in behandeling en zal op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Geachte Mw. I. Simons,
    We zijn bijna een week verder en Mediamarkt Middelburg heeft helaas nog geen contact opgenomen.
    Aangezien dit ook niet de sterkste kant is van Mediamarkt Middelburg vraag ik me af of er nog contact opgenomen gaat worden.
    Wij zitten dus nog steeds met de kapotte wasmachine en bovenal met het punt dat er nog steeds geen oplossing is.
    Hoop snel op reactie, kan toch niet zijn dat zo een groot bedrijf niks meer van zich laat horen?Met vriendelijke groet, R. Schriek
    Media Markt
    Beste heer Schriek, Media Markt Middelburg geeft aan onlangs contact met u te hebben gehad en de klacht met u te hebben doorgenomen.Er is met u afgesproken dat Media Markt Middelburg contact opneemt met het service center van Panasonic ter navraag over de gestelde analyse waardoor de garantie is afgewezen en om te zoeken naar een passende oplossing.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Middelburg uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Richard91
    Er is inderdaad door mediamarkt Middelburg contact opgenomen op vrijdag 6 maart.
    Toen werd ons verteld dat er op maandag 9 maart weer contact met ons zou worden opgenomen.
    Aangezien de communicatie met mediamarkt Middelburg zeer stroef verloopt hebben we dit voor de zekerheid nogmaals gevraagd.
    Er werd ons toen vertelt dat we er gegarandeerd 100% vanuit konden gaan dat er contact zou worden opgenomen op maandag 9 maart.
    Helaas houden ze zich bij mediamarkt Middelburg weer niet aan hun woord!
    Media Markt
    Beste heer Schriek, Bedankt voor uw reactie.Media Markt Middelburg heeft inmiddels contact met u gehad en de kwestie wederom met u doorgenomen. Er is u aangeboden om een een gedeelte van de reparatiekosten met u te delen als tegemoetkoming. U heeft aangegeven dit te overleggen en geeft uw keuze hierover door aan Media Markt Middelburg.Met vriendelijke groet,
    Richard91
    Helaas zijn we nog niet tot een oplossing gekomen. Alleen het aanbod van Mediamarkt om 25% van de reparatie kosten te betalen, wij kunnen hiermee niet akkoord gaan. Simpelweg omdat er geen geld is voor reparatie, als het er wel was dan nog niet.
    Als klant zijn de mogen we een goedwerkende machine verwachten
    Mediamarkt Middelburg heeft vorige week maandag contact met mij opgenomen, en vertelde mij dat ze nog in afwachting zijn van een reactie van de leverancier van Panasonic.Gr, R. Schriek
    Media Markt
    Beste heer Schriek, Bedankt voor uw reactie. Media Markt Middelburg geeft te kennen dat er aan u is gecommuniceerd dat de garantie terecht is afgewezen en hen besluit hierin vast staat op basis van de bij u bekende onderbouwing. Gezien de situatie heeft Media Markt Middelburg u als tegemoetkoming aangeboden 25% van de reparatie kosten aan u te vergoeden.Daarnaast is er nog een verzoek ingediend bij Panasonic om mogelijk tot andere oplossingen te komen. Hier is helaas nog niet op gereageerd door Panasonic.Het voorstel van Media Middelburg blijft van kracht.Met vriendelijke groet,
    Richard91
    Deze klacht is nog steeds niet afgehandeld, mediamarkt probeert het probleem alleen maar te verschuiven en nu richting Panasonic, 2 weken geleden is mij verteld dat er zo spoedig mogelijk weer contact met ons zou worden opgenomen.
    Helaas weer eens niet gebeurd! Pas nog contact met een onafhankelijke monteur gehad, die ook zegt dat zo een gat in de kuip is ontstaan doordat de machine is gevallen ook aangezien de schade aan het bovenblad!! Wij zijn daarom ook zwaar teleurgesteld in mediamarkt!!

Richard91

Ook een klacht indienen over Media Markt?