Opgelost door Media Markt: Wasmachine na 4 weken nog steeds vermist!

annemiekederks@gmail.com

Ik heb 4 weken geleden een samsung wasmachine besteld, betaald en nog altijd niet geleverd gekregen. Elke keer als ik bel wordt er gezegd dat ze er mee bezig zijn, maar niet weten waar de wasmachine is en hierdoor niet kunnen leveren. De wasmachine is online gewoon op voorraad en vóór 22:00 besteld, morgen is huis. Tóch kan ik mijn wasmachine niet uit die voorraad krijgen omdat Mediamarkt mijn wasmachine 'kwijt' is. Ik wacht nu al 4 weken en er kan geen verwachte lever datum aangegeven worden. Tevens heb ik vandaag gesproken met één van jullie klantenservicemedewerkers die na een langdradig gesprek de telefoon lukraak heeft opgehangen. Erg onklantvriendelijk. Mijn bestelling annuleren kan ook pas wanneer de wasmachine 'gevonden' is. Ik sta met mijn rug tegen de muur en kan dus niets dan alleen afwachten. Mediamarkt denkt niet mee naar een passende oplossing en laat mij als klant wekenlang zitten zonder wasmachine. Onacceptabel!

Binnen 24 uur contact over een oplossing en levering van de wasmachine + passende onkostenvergoeding.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

annemiekederks@gmail.com
    Ik ben weer goed bereikbaar op het vermeldde nummer. Helaas kreeg ik bij terugbellen geen bereik.

Groet A. Derks
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Inmiddels is er een nieuwe zending aangemaakt en heeft u naar verwachting de wasmachine ontvangen of zult u deze zeer binnenkort ontvangen. Ik verneem graag van u of de levering naar wens is verlopen.

Ik verneem graag van u.

annemiekederks@gmail.com
    Ik heb inmiddels afgelopen zaterdag via mediamarkt bezorgservice zelf mijn wasmachine ontvangen waarvoor mijn dank! Echter ontving ik vanochtend ook een bericht voor levering via postnlextra@home, die heb ik vervolgens maar afgebeld. Het gaat dus nog steeds niet helemaal goed, maar ik kan inmiddels wassen en hoop dat het nu klaar is met het geregel. Een attente vergoeding in de vorm van een cadeaubon en bloemetje zou op zijn plaats zijn. Het is voor mij voorlopig geen mediamarkt vrees ik.
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

De wasmachine was inderdaad alsnog verzonden. Dank voor het annuleren van deze zending. Wel ben ik blij om te horen dat u de zending inmiddels zoals afgesproken op zaterdag heeft ontvangen. Verder zult u een cadeaukaart ontvangen voor het ongemak. Deze zal naar verwachting binnen 3 weken bij u thuis afgeleverd worden.

Excuses voor het ongemak.

annemiekederks@gmail.com
    Bedankt voor deze afwikkeling.

annemiekederks@gmail.com

Ook een klacht indienen over Media Markt?