Klacht Media Markt: Wasmachine nachtmerrie Mediamarkt!

Slaghekke1

25 januari een Bosch wasmachine besteld en betaald bij mediamarkt tijdens de btw dagen, 29 januari is er een verkeerd typenummer geleverd. Gebeld en machine zou worden retour gehaald maar de door mij besteld machine was niet meer op voorraad. Daarna voorgesteld om dan maar een alternatief gelijkwaardig model te leveren en plots was het juiste model weer op voorraad. Uiteindelijk na ontelbare telefoontjes en emailwisselingen, met ontelbare foutieve eigen interpretaties van MM medewerkers (sprookjesvertellers) zou de foute machine 2 februari worden geretourneerd en vervangen door de juiste machine. Echter 2 februari werd alleen de verkeerde machine opgehaald en wacht ik nog steeds op een leverbevestiging voor de juiste machine. Inmiddels zijn we dan 14 dagen verder las er niet nog meer smoezen worden verzonnen.

Met grote spoed de door mij bestelde en betaalde machine leveren Schadevergoeding voor wasbeurten bij AVIA wasmachineservice KM vergoeding voor gereden km’s naar AVIA Urenvergoeding voor wassen bij AVIA (REIS EN WACHTTIJD) Urenvergoeding voor wachttijd (thuis zijn) foutieve levering en retourzending. Vele uren telefoon en mailwisseling, urenvergoeding! Coulance vergoeding voor deze langdurige kwestie en opeenstapeling van fouten en slechte leverprestatie,

Slaghekke1

Inmiddels zijn we weer 5 dagen verder en nog geen wasmachine, niemand bij MM is in staat om te zeggen wanneer de levering nu plaatsvindt. Terwijl de machine gewoon op voorraad is. Wat een slecht bedrijf!!!

Slaghekke1
    Machine is inmiddels na 15 dagen geleverd. Na indienen van mijn schadeclaim afgescheept met een tegoedbon uit coulance. Terwijl de daadwerkelijke schade niet wordt vergoed!

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben contact met u opgenomen, uw klacht inhoudelijk besproken en u een passende oplossing aangeboden. Tijdens dit gesprek heeft u aangegeven akkoord te gaan met de door ons geboden oplossing.

Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben of opnieuw contact wensen vernemen wij dit graag.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

N. Meijer.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat de door ons aangeboden oplossing zo heeft ervaren. Graag zouden contact met u opnemen om de geboden compensatie nader toe te lichten. Wij vernemen daarom graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent,

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is het ons tot op heden niet gelukt u telefonisch te bereiken.

Graag vernemen wij daarom opnieuw van uw wanneer u telefonisch bereikbaar bent, zodat wij u alsnog telefonisch kunnen benaderen en de geboden compensatie kunnen toelichten.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?