Klacht Media Markt: wasmachine niet binnen en ik krijg ze niet te pakken telefonisch

Klachtnummer
# 153420
Gebruiker
Oumabdullah
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb 2 weken geleden een wasmachine besteld bij mediamarkt via hun webshop. hij zou binnen 4 a 5 werkdagen geleverd worden maar nog steeds heb ik niks ontvangen.
ik bel ze al dagen maar telkens hoor ik: probeert u op een latere tijdstip nogmaals.
morgen ga ik verhuizen dus ik moet ze bellen om mijn nieuwe adres door te geven anders staat het hier voor de deur terwijl ik niet meer hier woon.

echt belachelijk dat alle zo moeizaam moet gaan, dat je niet eens een medewerker niet aan de lijn kan krijgen.

De oplossing

ik wil graag mijn nieuwe adres doorgeven voor bezorging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Fakhraldin ,

    Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Media Markt.

    We vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is.

    Om u van een passend antwoord te voorzien, willen we u vragen ons uw bestelnummer door te geven. Zodra wij uw reactie hebben ontvangen, gaan we voor u aan de slag om uw klacht op te lossen.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Fakhraldin,

    Graag vernemen we van u of uw klacht inmiddels naar wens is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen