Klacht Media Markt: Wasmachine niet gelevert

Mijke

Wasmachine niet gelevert.

Op 30-10-2014 is afgesproken dat de wasmachine om 11:10 uur zou worden gebracht.
Om 11:15 gebeld, Mvr. Wendy aan de telefoon beweert dat de wasmachine beschadigt is en niet geleverd word.
Later nog een keer gebeld en toen werd mij verteld dat de machine om 12:10 geleverd zou worden.
Na vier maal gebeld te heben ik vier verschillende verhalen aangehoord.
Ik voel mij heel erg in de maling genomen en zit nu zonder geld en wasmachine
De Mediamarkt wilde op geen enkele wijze mij te goed komen of een andere oplossing bieden.

Geld terug geen vertrouwen meer in de Mediamark, daar ik steeds word voorgelogen

Media Markt
    Geachte mevrouw Abels,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas zonder resultaat. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling schade opgelopen heeft tijdens transport. Onze excuses voor de ontstane ongemak. De uitbetaling van uw bestelling heeft inmiddels plaats gevonden en zou u inmiddels op uw rekening bijgeschreven moeten hebben. Indien dit niet het geval is verneem ik dat graag. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?