Klacht Media Markt: Wasmachine stuk en deze wordt niet vervangen

Vera

18 april een wasmachine Indesit bij Media Markt gekocht. Deze is 19 april in de ochtend gebracht en geïnstalleerd. 20 april komen we erachter dat de machine het niet doet, eerste was met een lege machine (zoals in gebruiksaanwijzing) wel en daarna niks meer. Het is Paas weekend, maandag 1e Paasdag 1e contact met de klantenservice gehad. We moesten maar een monteur bellen. We willen een nieuwe machine en geen reparatie, maar dat kan niet zeiden ze want we hebben het al in gebruik genomen?? Hoe moesten we dan weten dat het stuk is ? Dat zie je toch niet aan de buitenkant? Verzoek ingediend om teruggebeld te worden door de leidinggevende die hierover beslissen kan maar dat was onmogelijk. Na meerdere malen gebeld en gemaild te hebben met de klantenserviceeindelijk vrijdag 25 april gebeld door Indesit dat ze een monteur gaan sturen dinsdag 29 april. Dat is 11 dagen zonder wasmachine en met heel veel boosheid en irritaties naar Media Markt toe. En ook nog veel geld aan de wasserette kwijt.

Wanneer je iets koopt en het is stuk dan hoor je een nieuwe product te ontvangen.
Ik wil een nieuwe wasmachine, een die werkt vanaf het begin
Wens niet met een gerepareerd product te starten want dat hoort niet
Anders wil ik graag mijn geld terug zodat ik elders een nieuwe wasmachine kopen kan die het wel doet.

Media Markt
    Geachte heer de Wijs,Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend te moeten vernemen dat uw product defect is. Uw klacht is doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtenafhandeling.
    Vera
    Wasmachine is gerepareerd en daar moeten we het mee doen. Ik zal iedereen AFRADEN om bij Media Markt iets te kopen

Vera

Ook een klacht indienen over Media Markt?