Klacht Media Markt: Wasmachine te laat én beschadigd geleverd eindeloze afhandeling

Wasmachine#Drama

Wasmachine op maandag besteld (levertijd 1-2 dagen) op zaterdag geleverd om 17:20. Gelijk zelf de transport moeren eruit gehaald en wat blijkt... alle moeren aan de rechterkant achter allemaal krom, poot krom en de rechter zijkant staat wat bol naar buiten. Gelijk gebeld met Mediamarkt. Wat vervelend voor u mevrouw zei ze. We kunnen u een coulance aanbieden dus korting op de wasmachine of we kunnen hem komen omruilen. Nou een wasmachine moet jaren meegaan en is best een uitgave dus ik wilde omruilen. Dat was prima maandag of dinsdag kreeg ik een nieuwe. Ik maandagochtend gebeld met Mediamarkt wanneer ik mijn nieuwe wasmachine kon verwachten blijkt er helemaal niks bekend te zijn van mijn melding. Dus een nieuwe wasmachine was zeker nog niét onderweg. Wilde ze me weer een coulance regeling aanbieden en ik maar weer gezegd dat ik dat niet wil maar gewoon morgen een nieuwe wasmachine in huis wilde hebben. Uiteindelijk zou de wasmachine dinsdag omgeruild worden dus de beschadigde wasmachine mee terug en ik zou een nieuwe krijgen. Ze ging gelijk kijken of hij op voorraad was en ja dat was hij dus dinsdag zou de omruiling plaatsvinden. Mooi dat is geregeld dacht ik!!! Nog geen 5 minuten later mail van Mediamarkt. Ze konden het product ivm de drukte niet leveren. Terwijl hij gewoon op voorraad is! De beschadigde wasmachine konden ze wel ophalen. Ik weer gebeld met Mediamarkt maar die schuiven alles af op een technische storing. Nou geld van je rekening afschrijven gaat wel in 1x goed. Het is nu maandag en waarschijnlijk zou ik ergens in deze week de wasmachine kunnen verwachten. Na 6 telefoontjes van het kastje naar de muur worden gestuurd had ik er géén vertouwen in dat deze amateurs dat voor elkaar zouden krijgen!
Ik heb een afspraak gemaakt om de wasmachine op te laten halen en bestel de nieuwe wasmachine bij COOLBLUE!!!
Super goede service!! Daar werken mensen die wel hun afspraken nakomen en ook in de garantie periode is de service perfect 😀

Snel het geld terug storten en afspraken nakomen

Ook een klacht indienen over Media Markt?