Klacht Media Markt: Wat een vreselijke zaak

Klachtnummer
# 308676
Gebruiker
Xxamaaan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Perongeluk de verkeerde telefoon besteld. Ik wilde dit zo snel mogelijk rechtzetten. Ik heb in totaal 12 keer gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen. Ik vind dit echt heel erg slecht. De volgende keer ga ik hier niet meer bestellen. Wat een slechte zaak.

Gewenste oplossing

Neem je [tekst verwijderd door moderator] telefoon op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben zojuist geprobeerd contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Helaas is het niet gelukt u telefonisch te bereiken, daarom hebben wij u per e-mail geïnformeerd over de mogelijkheid om deze te retourneren.

    Hopende u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland





Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen