Klacht Media Markt: Webcam kan niet geruild worden

Mark van Harten

Ik kocht vandaag (8 januari 2014) een webcam bij jullie winkel in Alphen aan den Rijn. Moest die natuurlijk testen, maar het product werkt niet naar wens. Dus ik heb nu het product weer netjes terug in de doos gedaan, met kabels erbij, en heb de boekjes gepakt en alles wat erbij kwam. Het is nog steeds in dezelfde staat als waarin ik het kocht, maar volgens jullie website zal ik alsnog niet mogen ruilen, omdat het product niet ongeopend en ongebruikt is?

Ik wil het morgen (9 januari 2014) gaan ruilen, maar heeft dat wel zin als je volgens jullie voorwaarden sowieso niks kan ruilen nadat je getest hebt of het wel doet wat je ervan verwachtte?

Groet,

Mark van Harten

Ik wil graag mijn geld terug morgen, maar is dit wel mogelijk? Aangezien jullie voorwaarden het vrijwel onmogelijk maken iets te ruilen dat eerst wel getest MOEST worden?

Media Markt
    Beste meneer van Harten,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht telefonisch met u doorgenomen en heb ik uitleg gegeven over de algemene voorwaarden en wanneer een product wordt terug genomen.Ik heb uw klacht daarbij voorgelegd bij mijn collega bij Media Markt Alphen aan den Rijn.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt