Opgelost door Media Markt: Webshop artikelen BTW actie (op voorraad) nog steeds niet geleverd

erik01078

Op 29 januari rond 6 uur bij de opening van de BTW dagen heb ik een bestelling geplaatst van een macbook air en een macbook air CTO (8gb ram). Ik kreeg netjes een bevestiging van de order en op internet staat duidelijk aangegeven dat beiden op voorraad zijn en geleverd worden (ivm drukte) binnen 1-5 dagen. Na 5 dagen nog niets geleverd en dus geinformeerd bij MM. Het blijkt dat een van de laptops toch niet op voorraad was, ze konden ook geen enkele indicatie geven van de verwachte levering. Dit vind ik toch wel vreemd, aangezien je een bestelling bij de leverancier hebt gedaan en dan toch ook navraag doet naar de levertijd. Bij Apple is deze binnen 1-3 dagen in huis... maar niet in het huis van MM kennelijk... Op zich geen probleem dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn (wel vreemd met de huidige systemen...), maar het feit dat niemand je hierover proactief wil informeren vind ik slechte service. Ook de klantenservice (op het veel te dure 0900 nummer) is onvriendelijk.

Naleving van de koopovereenkomst en concrete informatie over de leveringstermijn. Als deze bij Apple zelf binnen 1-3 dagen wordt geleverd, begrijp ik niet waarom dit bij MM veel langer moet duren. Daarnaast verwacht ik compensatie voor de belkosten van het uitzonderlijk dure 0900 nummer omdat MM niet de moeite neemt om klanten zelf te informeren over vertragingen in de levering. Met de huidige stand van de techniek is dit ook eenvoudig via email te realiseren....

Media Markt
    Geachte meneer Uitenbogaart,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen. Deze wordt uiterlijk maandag inhoudelijk beantwoord door Media Markt Online.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    erik01078
    Nou er is (via email) contact met mij opgenomen. De oplossing die geboden wordt is bizar. Als vervangend product een laptop aanbieden met een kleiner scherm, minder RAM en dezelfde processor en dan doodleuk melden dat deze sneller is en ik die voor dezelfde prijs mag hebben. Ja, zo lust ik er ook nog een paar... die laptop is ruim 50 Euro goedkoper!!! Zeer ontvreden dan ook met deze zgn "oplossing" en al helemaal dat niemand de moeite neemt om mij telefonisch te woord te staan. Zeer ontevreden!
    Media Markt
    Geachte meneer Uitenbogaart, Bedankt voor uw reactie.Mijn collega bij Media Markt Online heeft aangegeven dat er contact met u is aangenomen en u een alternatief is aangeboden waarmee u akkoord bent gegaan. Deze is in middels besteld en wordt aan u geleverd.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    erik01078
    Uiteindelijk heeft MediaMarkt telefonisch contact met mij opgenomen en zijn we tot een zeer nette afhandeling van de klacht gekomen. MM heeft naar volle tevredenheid een vervangend product aangeboden, waar ik erg blij mee ben. Vandaag is alles bezorgd. Zo blijkt dat na telefonisch contact klachten snel en netjes en naar volle tevredenheid kunnen worden opgelost.

erik01078

Ook een klacht indienen over Media Markt?