Opgelost door Media Markt: Webshop levert verkeerde product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49784
Gebruiker
G123
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Woensdag 29 januari vlak na 18:00 met de BTW actie in de webshop een Macbook Pro Retina 13 inch met 8GB geheugen en 256GB SSD besteld.

Vrijdag 31 januari pakket uitgepakt waarna bleek dat ze de Macbook Pro met 128GB SSD ipv 256GB SSD hebben geleverd.
Toen met de klantenservice gebeld: 'Bekend probleem, bij meerdere fout gegaan. De 256GB is uitverkocht dus we hebben op dit moment geen oplossing voor u.'

Maandag opnieuw gebeld waarna beweerd werd dat ik de 128GB kreeg omdat de 256GB uitverkocht raakte. Onzin, vrijdag werd gezegd dat het een leverfout was en een half uur na mijn bestelling was de 256GB nog op voorraad in de webshop. Als alternatief werd mij aangeboden: genoegen nemen met deze laptop (terwijl ik betaald heb voor de 256), inruilen voor een Macbook Air of mijn geld terugkrijgen; alledrie niet de juiste oplossing. Sindsdien wacht ik af op een 'andere oplossing', maar of dit betekent dat ik alsnog de laptop krijg die ik besteld heb kunnen ze niet zeggen.

De oplossing

Binnen afzienbare tijd de laptop ontvangen die ik besteld heb en waar ik voor betaald heb. Deze is bij zowel verschillende vestigingen als Apple zelf op voorraad, maar de verkeerde laptop van de webshop omruilen in een vestiging 'kan niet'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Daan G,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen. Uw klacht wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    G123
    Datum
    Ik ben gebeld door een vriendelijke man van Media Markt die het probleem snel en goed heeft opgelost, bij de dichtsbijzijnde vestiging werd de goede versie voor me klaargelegd.
  3. Auteur
    G123
    Datum
    Klacht goed afgehandeld door de Mediamarkt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen